Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Om bonden är på kanten till konkurs och kron-kalle står vid dörrn och vill ha gården. Jag arrenderar en bit mark plus stallet, kan detta...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Leker med tanken att starta eget så jag laddade hem en affärsplan att fylla i från Almi. Någon som har gjort något liknande som har lite...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: mai
·
Hästmänniskan Jag vet inte om det är på tråd, hoppas det... Jag funderar på att köpa ett nytt stängsel till mina hästar och nu undrar jag priser...
Svar
6
· Visningar
4 572
Senast: martha
·
H
Hästmänniskan Jag har plötsligt fått möjlighet att låna en häst av goda vänner/släktingar, men jag försöker fundera ut vad det kan kosta? Stallhyra...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 125
Senast: nalle
·
M
Hästmänniskan vad tycker ni att man ska ta upp för fråger när man ska ringa till ägaren till hästen om pengar och om hästen och andra saker :confused:
Svar
4
· Visningar
644
Senast: mai
·
Hästmänniskan Hej! Undrar om ni skulle vilja hjälpa mig att få förslag på vilka arbetsmiljörisker det finns vid arbete på ridskola eller lantbruk. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: gonkan
·
S
Hästmänniskan Satt bara och funderade lite. Säg att man har ett stall på 20 boxar varav man har 10 som lösdrifts boxar och kör på principen att man...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Jag har köpt spån för 30 kr/kubikmetern plus frakt. Det har blivit en kostnad på ca 60kr/mån för mig.(till ett halvblod) Nu säljer inte...
Svar
12
· Visningar
2 483
Senast: fiaskurken
·
Hästmänniskan Tänkte höra mig för om det är någon som har tips på helt okej godisgrossister i södra delen utav landet ? Vi har en kiosk på ridskolan...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Zaga
·
Hästmänniskan Hur mkt får man ut på försäkringsbeloppet om man triangelmärker och hästen är försäkrad i ag*ia? Hur många procent? (på 20.000:-)
Svar
4
· Visningar
935
Hästmänniskan Finns det någon som har direktimporterat från Tyskland och vet om något försäkringsbolag som tycker att den Tyska vet.besiktningen duger...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: oidipus
·
F
Hästmänniskan är det samma sak? Kan man ställa några små krav på sin halv/delfodervärd eller ska denna få helt 100% fritt fram hur denna sköter och...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Båbbe
·
Hästmänniskan Jag fodrar mina hästar på marken i hagen men skulle gärna vilja ha en eller ett par höhäckar för att slippa spillet. Jag tycker dock...
Svar
19
· Visningar
4 696
Senast: mysko
·
S
Hästmänniskan Hur gör ni på eran klubb med cafeterian,har ni någon anställd som håller den öppen eller hur gör ni? vi har problem med våran nämligen...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: sassabrassa
·
M
Eu
Hästmänniskan Läste i en annons om Eu-godkända boxar. Vad är detta för mått. Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
726
Senast: SessCa
·
C
Hästmänniskan hejsan Jag ska bygga ett vindskydd I min sommarhage (finns inte ett enda träd som skugga eller skydd). Men då undrar jag om ni har några...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: tiisa
·
P
Hästmänniskan hallå du glade! ja har precis köpt häst :D och funderar på det här med försäkringen..han var tidigare försäkrad i Agria med beloppet 10...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: QuickStar
·
S
Hästmänniskan Jag håller på att skrive ner allt en häst kostar under ett år. Men försökringar, utrustning, träning ock så vidare för att sedan visa...
2
Svar
22
· Visningar
1 793
Senast: SessCa
·
N
Hästmänniskan Vem står för försäkringen vid ett fodervärdsavtal. Hästägaren eller fodervärden? Vad händer om veterinären måste ut eller om hästen...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Ylva
·
J
Hästmänniskan Lutar år 6 cm åttkantiga. Var ganska bra pris (trots att det är Granngården) om man köper en pall med 126 stycken. Kvalitet? //Jocke
Svar
11
· Visningar
2 986
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp