Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur mkt får man ut på försäkringsbeloppet om man triangelmärker och hästen är försäkrad i ag*ia? Hur många procent? (på 20.000:-)
Svar
4
· Visningar
936
Hästmänniskan Finns det någon som har direktimporterat från Tyskland och vet om något försäkringsbolag som tycker att den Tyska vet.besiktningen duger...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: oidipus
·
F
Hästmänniskan är det samma sak? Kan man ställa några små krav på sin halv/delfodervärd eller ska denna få helt 100% fritt fram hur denna sköter och...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: Båbbe
·
Hästmänniskan Jag fodrar mina hästar på marken i hagen men skulle gärna vilja ha en eller ett par höhäckar för att slippa spillet. Jag tycker dock...
Svar
19
· Visningar
4 699
Senast: mysko
·
S
Hästmänniskan Hur gör ni på eran klubb med cafeterian,har ni någon anställd som håller den öppen eller hur gör ni? vi har problem med våran nämligen...
Svar
6
· Visningar
687
Senast: sassabrassa
·
M
Eu
Hästmänniskan Läste i en annons om Eu-godkända boxar. Vad är detta för mått. Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
726
Senast: SessCa
·
C
Hästmänniskan hejsan Jag ska bygga ett vindskydd I min sommarhage (finns inte ett enda träd som skugga eller skydd). Men då undrar jag om ni har några...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: tiisa
·
P
Hästmänniskan hallå du glade! ja har precis köpt häst :D och funderar på det här med försäkringen..han var tidigare försäkrad i Agria med beloppet 10...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: QuickStar
·
S
Hästmänniskan Jag håller på att skrive ner allt en häst kostar under ett år. Men försökringar, utrustning, träning ock så vidare för att sedan visa...
2
Svar
22
· Visningar
1 797
Senast: SessCa
·
N
Hästmänniskan Vem står för försäkringen vid ett fodervärdsavtal. Hästägaren eller fodervärden? Vad händer om veterinären måste ut eller om hästen...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: Ylva
·
J
Hästmänniskan Lutar år 6 cm åttkantiga. Var ganska bra pris (trots att det är Granngården) om man köper en pall med 126 stycken. Kvalitet? //Jocke
Svar
11
· Visningar
2 995
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Finns det foderbolag som erbjuder finansieringsmöjligheter? :confused: Jag lider själv av gammal ryggskada vilket gör att det är...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon som går där eller ska börja där? Jag ska iaf börja där hade tänkt å höra lite mer om någon vet?? Kram
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Freyr
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa ny transport. Har nu en gammal Dalavagnen med träskivor. Funderar på att köpa glasfibersläp och vill veta...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan En bekant till mig ska sälja sin varmblodsvalack som blir 11 år i år. En kompis funderar då på att köpa hästen för det pris bekantingen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 334
Senast: Sunshine
·
F
Hästmänniskan Finns det någon rekommenderad gräns? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Har dom tatta bort juridik eller är jag blind? :crazy: Om jag rider igenom en gård (där jag får rida igenom) och en hund springer efter...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: KungTulle
·
K
Hästmänniskan Någon som har dessa? Är de bra? Tips på andra vettiga och någelunda billiga stolp? Har ordentliga tråstolp i de permanenta hagarna, men...
Svar
5
· Visningar
1 985
Senast: Kockan
·
Hästmänniskan Fick avin idag, och såg till min stora förvåning att Agria höjt taket på den utökade veterinärvården till 100 000 kronor. Utan att höja...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: majja22
·
Hästmänniskan Nån som vet lite om reglerna för vad man får bygga med och utan bygglov? Måste man ha bygglov för att bygga uteboxar utan gjuten platta...
Svar
11
· Visningar
7 513
Senast: fallerina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp