Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan En bekant till mig ska sälja sin varmblodsvalack som blir 11 år i år. En kompis funderar då på att köpa hästen för det pris bekantingen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 335
Senast: Sunshine
·
F
Hästmänniskan Finns det någon rekommenderad gräns? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Har dom tatta bort juridik eller är jag blind? :crazy: Om jag rider igenom en gård (där jag får rida igenom) och en hund springer efter...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: KungTulle
·
K
Hästmänniskan Någon som har dessa? Är de bra? Tips på andra vettiga och någelunda billiga stolp? Har ordentliga tråstolp i de permanenta hagarna, men...
Svar
5
· Visningar
1 987
Senast: Kockan
·
Hästmänniskan Fick avin idag, och såg till min stora förvåning att Agria höjt taket på den utökade veterinärvården till 100 000 kronor. Utan att höja...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: majja22
·
Hästmänniskan Nån som vet lite om reglerna för vad man får bygga med och utan bygglov? Måste man ha bygglov för att bygga uteboxar utan gjuten platta...
Svar
11
· Visningar
7 513
Senast: fallerina
·
Hästmänniskan Jag har funderat mycket på detta ang någon som annonserar att de vill hyra ut ett hus...Vad egentligen tycker Ni att det krävs av den...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: jennyjenny
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av hur lätt eller svårt det är att få större bolag att ställa upp som sponsorer. Tänker främst på bolag...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: hotrodder
·
B
Hästmänniskan Nu åker ju antagligen lille ponnyn snart, de som köper vill inte köpa med något. Men han måste ju åka i något, eller hur? Grimma...
2
Svar
25
· Visningar
2 050
Senast: Cockney
·
Hästmänniskan Hur mycket brukar de ta betalt? Har funderingar på att utbilda mej, men det vore kul att veta hur mycket de som är verksamma brukar ta.
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Liselott76
·
Hästmänniskan Har någon ett sådant och om ni har , är ni nöjda med det?
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Spirelli
·
E
Hästmänniskan När man har långtidspraktik hos veterinär i 6 månader och är 18 år gammal. Hur mkt får man i lön all möjliga männikosr och dom säger att...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Jaba
·
N
Hästmänniskan Ska vem som hellst kunna öppna ridskola? Har en j-a idiot o gubbsjuk ..... :devil: som har öppnat egen ridskola här, finns det ingen...
Svar
18
· Visningar
1 851
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Funderar på att hyra ut stallpalatser i mitt stall, men tänker på för och nackdelar. Det kommer endast ingå el, vatten, hagar, ridbana...
Svar
18
· Visningar
1 354
Senast: Matten
·
M
Hästmänniskan Inte nog med att nya köparen visade sig vara ett svin. De jag köpte hästen av är nu på mig och påstår att jag förfalskat hans...
2
Svar
38
· Visningar
3 874
Senast: gul_zebra
·
Hästmänniskan man blir juh mörkrädd när man jämför bidragen till våran klubb å vårat hockeylag.. de som vi från per år ja de är väl ungefär samma som...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: LadySara
·
S
Hästmänniskan Det kommer ständigt upp nya trådar om hur mycket en häst kostar att hålla! Personligen har jag en sparkassa där jag sätter in en viss...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan jag är en envis och jobbig trådstartare.. :o :p Jag och min sambo har i planering att flytta i höst. kursen ligger mot örebro, eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 230
Senast: xbella
·
H
Hästmänniskan Kom att tänka på en grej jag har hört... Om en häst rymmer och sparkar sönder någons bil, och samtidigt skadar sig, är det då ägaren...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Zaga
·
S
Hästmänniskan Kanske ett känsligt ämne...har bytt stall o funderar lite över ekonomi, hur mycket betalar ni i månaden och vad ingår? Skötsel, foder...
2
Svar
27
· Visningar
2 121
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp