Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Vi ska bygga ligghall i sommar och jag undrar om man måste gjuta en platta eller om man kan lägga spån+halm direkt på backen? Eller är...
Svar
7
· Visningar
3 145
Senast: Sweet
·
F
Hästmänniskan Jag hoppar på en tråd som jag läste här. Men med en annan fråga. Hur bör ett bra medryttar avtal se ut? :confused:
Svar
2
· Visningar
766
Senast: bengall
·
E
Hästmänniskan En bekant har ett stort potatisland och jag frågade om han ville ha brunnen hästskit som gödsel.. Hans svar var att han var rädd för att...
Svar
4
· Visningar
2 095
Senast: mimmipigg
·
T
Hästmänniskan jag har en häst som blev sjuk innan jul, hon fick kronisk fång. anledningen är att d två andar tjejerna ville ha hästarna gå på fri till...
Svar
18
· Visningar
1 230
Senast: puckovovve
·
S
Hästmänniskan Jag sitter här och letar och letar men hittar inget alls. Hur räknade man ut hur stor en box ska vara till en häst? finns det några...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Zaga
·
L
Hästmänniskan Nån som vet hur långt ifrån en grävd vattenbrunn man får ha hage? Det finns säkert nån regel för detta men jag vet inte var jag ska leta.
Svar
1
· Visningar
1 480
Senast: jennyjenny
·
P
Hästmänniskan Vad skulle man i så fall kunna ta för ex.vis en 100 liters sopsäck,packad och klar ?
2
Svar
23
· Visningar
4 276
Senast: Låtta
·
Hästmänniskan Är det någon som har lust att förklara det här med 'ridledarutbildning', 'RIK I, II, III' osv?? Vad är "bäst" och vad innebär de olika...
Svar
7
· Visningar
1 760
Senast: Darbhanga
·
I
Hästmänniskan I bland blir man så förbaskat trött på arbetsgivare. Har nu jobbat i fyra olika stall sedan jag slutade gymnasiet. Först på en ridskola...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: ako
·
R
Hästmänniskan Kanske är fel forum men jag TROR inte det :p Hur litet kan ett ridhus vara som minst? Nu menar jag alltså inte om man ska ha...
Svar
9
· Visningar
2 304
Senast: SessCa
·
R
Hästmänniskan Nån som har sponsor??? Vad har ni för avtal, t ex "reklam", antal tävlingar per år, vad blir ni sponsrade med? M.
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Raeman
·
Hästmänniskan Hur stor tomt krävs om man vill ha plats med bra hagar och en ridbana samt stall?? Medveten om att det beror på HUR det ser ut, men är...
2
Svar
22
· Visningar
2 421
Senast: oidipus
·
S
Hästmänniskan nu har jag börjat tänka om lite när det gäller att välja rätt gymnasium till hösten. jag har länge funderat på att gå naturvetenskap här...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 218
Senast: Milosari
·
M
Hästmänniskan Hej, någon som exporterat till USA och kommer ihåg ungefär vad det kostar, vart och med vem? Fick priset 123 000 för 520 kg häst till...
Svar
3
· Visningar
1 389
Senast: Darby
·
S
Hästmänniskan Tänkte försöka hålla koll på läget så man vet lite vad priser m.m. ligger på när (föhoppningsvis) det blir dags att köpa gård. Har ni...
Svar
8
· Visningar
1 388
Senast: Krabban
·
S
Hästmänniskan Inne på hemnet.se så kan man ju välja lite olika boende former, men vad skiljer egentligen en gård från en villa eller rättare sagt vart...
Svar
13
· Visningar
6 812
Senast: Chlo
·
S
Hästmänniskan Ni som har ligghall med jordgolv, vad använder ni för strö?
Svar
6
· Visningar
918
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Vet någon vad som gäller om man i trav passerar en bil på en grusväg och en sten far upp och träffar bilen? Och även vad som gäller om...
Svar
18
· Visningar
1 887
Senast: Macken22
·
Hästmänniskan Har fått beslut om att min förprövningsansökan blivit godkänd. :banana: Int för att jag trodde att den skulle bli avslagen men det är...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Vart finns regler om gödsel och hantering? detta någonstans? Har letat på jordbruksverkets hemsida men hittar ingenting. Tips någon?
Svar
1
· Visningar
729
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp