Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Ta hand om 3 hästar + föl (mocka, fodra osv) rida 1 häst om dagen. Mat och boende ingår.. Såå hur mycket tror ni att man kan begära i...
2
Svar
36
· Visningar
2 725
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Jag har en häst med cystor i bakknäna. Hon fungerar bra trots sina cystor, men eftersom jag inte vill satsa på henne som tävlingshäst på...
Svar
15
· Visningar
1 843
Hästmänniskan Jag har fått reda på att anmälningar gjorda till tex Jordbruksverket är allmänna handlingar eller vad det kallas för. Vem har tillgång...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Rea
·
I
Hästmänniskan Snart dax att förnya försäkringen. Ringt runt till några och kollat priser. Det skiljer som bara den. Min undran är vad finns det mer...
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Om man skriver ett eget kontrakt vid en försäljning. Kan då köparen gå in och skriva dit saker som jag ej skrivit dit? Samtidigt som det...
2
Svar
30
· Visningar
3 274
Senast: crazy
·
S
Hästmänniskan araber har tidigare år luggit ganska lågt i pris, iaf dom åren jag kollat på deras värden. Men nu på senaste åren verkar dom ha höjts en...
Svar
1
· Visningar
1 979
Senast: Lindis
·
C
Hästmänniskan Jag ska köpa mig ett hlb, en valack vill jag ha. Det ska vara en trevlig häst som ska vara bra inriden och som har fina gångarter. Jag...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: Wilma
·
J
Hästmänniskan Hej! Vi har en åker som vi har tänkt att så vall på till våren. Det jag undrar är hur länge man måste vänta innan hästarna kan gå där...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: jennyb
·
Hästmänniskan Har i flera år hållt ridlektioner här hemma i mycket liten skala, tagit emot hästar för träning vid enstaka tillfället och de senaste...
Svar
12
· Visningar
1 257
Senast: TomasN
·
E
Hästmänniskan Hur fungerar hästförsäkringar? Funderar på att köpa häst, har haft hästar på foder förut så jag har ingen koll på hur hästförsäkringar...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Shettisar
·
M
Hästmänniskan Hur får ni i andra klubbar hjälp av föräldrar. Här tycks vara nästan omöjligt att få hit dem. Vi behöver all hjälp vi kan få med tex...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: puckovovve
·
Hästmänniskan Hur mycket skulle ni vara beredda att betala xtra i månaden för att ha tillgång till en skrittmaskin i ert stall??? Det finns två...
2
Svar
29
· Visningar
2 720
Senast: Rejält_felskapad
·
M
Hästmänniskan Funderar på att starta en studiecirkel för föräldrar om vad ska man säga barnens-relation till stallet. Tänkte försöka få in mkt...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Immer
·
B
Hästmänniskan jag vill ha svar på nåra frågor: Hur mycket kostar de ungefär att ha egen häst med allat inräknat! hö, havre, tillskott, strö...
Svar
14
· Visningar
2 467
Senast: Empa
·
F
Hästmänniskan Jag har ett stort problem. Min sadelkammare är liten. 2 * 1,5 eller något sådant! Just nu är det överbelämrat. Ska fotografera imorgon...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Welsh
·
F
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för hö / hösilage? Jag betalar 2:50 ink moms för hö i storbal, men konstaterar ju att det blir en himla massa...
2
Svar
35
· Visningar
3 566
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Vad har agria för självrisk? hittar inte på deras sida :confused:
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Mammadutt
·
P
Hästmänniskan Avänder ni spån eller halm eller vad och vad får ni betala???
2
Svar
24
· Visningar
1 720
Senast: Jaba
·
P
Hästmänniskan som jag tycker har en vettig syn på djurhållning. Strängare straff för djurplågeri Att husdjurens värde aldrig kan likställas med...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: Pelle_P
·
Hästmänniskan lagar och övriga sidor som gäller köp av begagnade saker? Och när köpet går genom en registrerad firma. Vad heter det dit man vänder sig...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Kalinka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp