Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Hur vanligt är det att man köper häst på avbetalning? Har funderat på finansieringen utav stundande hästköp, och kommit fram till att...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Francess
·
Hästmänniskan Någon här som är grovfoderproducent?? Vi har egna vallar för hö och hösilage och tar årligen in ca 150 ton hö och ca 300...
Svar
2
· Visningar
2 317
Senast: Nafayette
·
Y
Hästmänniskan jag läste en artikel i ridsport om det här med uppsägnings tider för boxar när det inte fanns någon avatalad, vare sig muntligt eller...
Svar
9
· Visningar
1 550
Senast: Domaren
·
L
Hästmänniskan Hejsan! Någon som vet vart man kan köpa hinder och hinder stöd? Internet sida? Telefon nummer? Mvh Lina
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: BeastieBabe
·
L
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst. Men dem vill ha prövotid och jag vill inte lämna ut på prövotid utan kan ge dem öppet köp (samma sak, jag...
Svar
10
· Visningar
2 635
Senast: tipex
·
Hästmänniskan Är 400 kr i månaden för dyrt för en skötare? Jag låter mina skötare ha det ganska fritt, de får ta hand om hästen som deras egen så...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 246
Senast: Solvira
·
E
Hästmänniskan Vore intressant och veta hur mycket ni andra betalar i stallhyra och vad som ingår, samt vart i landet ni bor osv? :confused: Själv bor...
2
Svar
30
· Visningar
2 475
Senast: Clintan
·
Hästmänniskan Någon som har gjort det? Fungerade det bra? Mådde hästen bra under resan och vid slutmålet? Vad kostar det ungefär? Vi ska skicka en...
Svar
14
· Visningar
11 353
Senast: Bella_Bus
·
O
Hästmänniskan hej. nu är det så att i sommar planerar jag att försöka få tag på något stuteri/träningsstall där man kan få "praktisera" några veckor o...
Svar
2
· Visningar
1 289
Senast: oh_darling
·
B
Hästmänniskan Jag rider på en trevlig ridskola som jag tycker är toppenbra , men förstås har alla ridskolor sina nackdelar och den här ridskolan har...
2
Svar
25
· Visningar
2 783
Senast: Lorpan
·
C
Hästmänniskan Skulle vilja veta vad alla ni har för försäkring på era halvblod som ni har till tävling och träning? Är eventuellt på gång att köpa...
Svar
15
· Visningar
1 345
Senast: cemax
·
M
Hästmänniskan hur lång skulle man kunna vara och väga på en välmusklad c-ponny? jag är 166 cm lång och väger 54 kg.skulle en välmusklad c-ponny ta...
Svar
3
· Visningar
747
S
Hästmänniskan Jag är liten nyfiken på om det är någon som har erfarenhet av att samarrangera clinics, ha utbyte på träningar (alltså att båda...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Cockney
·
Hästmänniskan Vi har ett litet stall med tre boxar, än så länge. Vi ska inom en ganska snar framtid försöka bygga ut det till fyra boxar och en större...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: Solvira
·
Hästmänniskan Har haft värmekabel tidigare på vattenkoppar, men i och med nya stallet så vill jag tänka till. Så har någon åsikter i ämnet så tar jag...
Svar
19
· Visningar
6 557
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan jag förlorade hela rättegången :cry: Jag har hållt på och kämpat med det här i två år nu (köpte ett hus med stora fel - "fel i...
2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Ninnie
·
E
Hästmänniskan Är det ngt man kan tjäna pengar på? Berätta gärna ni som har erfarenhet
2 3
Svar
46
· Visningar
10 219
Senast: KESO
·
Hästmänniskan Jag fick tipset att kolla på Granngården men de hade inte några kontrakt, tyvärr. Vet någon var jag kan hitta kontrakt i Stockholm...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: twinstar
·
T
Hästmänniskan Hur funkar det egentligen när en häst byter ägare? Visst måste man skicka in papper nånstans att hästen har ny ägare? Men vart? Behöver...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Kivina
·
T
Hästmänniskan Vad är det för "papper" man måste ha/överta när man köper häst? Registreringsbevis, vaccinationsintyg, licens, nått mer? Känner att jag...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp