Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Hur går man tillväga för att bli det? finns det några andra sätt än att man rider för B*nt Brand*rup? vad innebär riddarprovet? vad...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: unki
·
Hästmänniskan ...för hö och halm som har våg??? En sån som man kan slänga ner lös halm eller hö i och som då väger hur mycket som är i kärran.
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Apollo
·
S
Hästmänniskan Om jag röntgar min häst (försäljning) och det visar sig att hon har ex lös benbit el något dyl. och köparen backar ur eller köper hästen...
2
Svar
25
· Visningar
2 326
Senast: gonkan
·
R
Hästmänniskan En liten fundering bara :p Hur många hästar behövs för att ha en liten ridskola?
2
Svar
26
· Visningar
2 166
Senast: Real_Life
·
S
Hästmänniskan kontraktshäften om foderhästar och sälj och köp,vart kan man beställa sådana??
Svar
3
· Visningar
891
Senast: semlis777
·
T
Hästmänniskan Vad anser ni att stallägaren bör hålla med om man hyr in sig på s.k kallhyra? Det ingår in & utsläpp alla dagar samt fodringar. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Dulcidine
·
B
Hästmänniskan Jag ska köpa häst men det e så mycket man ska tänka på så jag blir helt snurrig. Är väl egentligen mer orolig ifall man har råd.Alla får...
Svar
7
· Visningar
4 165
Senast: ylvalill
·
D
Hästmänniskan Är det någon här som vet vad man får för att slakta en häst i dagens Sverige? Jag har blivit erbjuden att köpa (mer eller mindre få) en...
Svar
4
· Visningar
1 631
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Har ni bra koll på utgifterna kring er/era häst/ar? Jag har sedan ett år tillbaka ungefär haft väldigt god koll på precis (nåja, nästan)...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: Nyx
·
C
Hästmänniskan Sara under signaturen \"Knäpp\" Den 25 december 2003 dog Sara som fanns här på Bukefalos under signaturen "Knäpp" efter komplikationer...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: malgerud
·
Hästmänniskan Vad skulle ni kunna tänka er att betala för en korsningsvalack (hbl/vbl) ganska konstig kroppsbyggnad (korthals, kort rygg och långa...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: chrisse
·
K
Hästmänniskan Jag är erbjuden extraknäck 2-3 dar/vecka (fick bestämma själv!) som stalltomte hos en tjej med 6 hästar. Jag ska sköta in- och utsläpp...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: suisyola
·
Hästmänniskan Jag tänker då på universitet och högskola. Vad sökte ni för program och vilka kom ni in på ? Alla reservantagningar är väl gjorda nu ?
Svar
4
· Visningar
707
Senast: suisyola
·
P
Hästmänniskan Vart vänder man sig om man vill kolla upp en dansk korsningsponnys tävlingsresultat innan köp? Mvh!
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Fick en liten broscyr nu från skatteverket om nya regler för detta året, sen stod det på ett ställe att man ska länmna in...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: gadriel
·
S
Hästmänniskan Är det nån som har gått där eller känner nån som har gått där? Funderar på att söka till rsg. Vad tycker ni som har gått/går där? ~ett...
Svar
17
· Visningar
1 371
Senast: trazel
·
M
Hästmänniskan Har problem med att en del av min hagmark är blöt. Vill därför dika ur och få bort vattnet så jag kan använda även denna bit av marken...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: mannes
·
F
Hästmänniskan Har du såna i ditt stall? Typ val av byggnadsmaterial, smarta upphängningar för redskap, fiffig förvaring, snygga gallerval, originell...
2
Svar
35
· Visningar
4 871
Senast: oh_darling
·
Hästmänniskan Är det nån som använder det istället för spån? Fungerar det bra isåfall? :p Kan man blanda det med spån?
Svar
8
· Visningar
2 259
Senast: nermal
·
Hästmänniskan Jag har sett på olika annonser att det står att praolön erbjudes. Hur mycket går den oftast på? Har alla som praoar på tävlingsstall t...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Cockney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp