Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan För ett d-ponny sto -96 med okänd härstamning. Nån mer info som behövs?
Svar
17
· Visningar
8 835
Senast: semlis777
·
T
Hästmänniskan Tror det börjar bli dax säga upp alla försäkringar snart. Agria har en klurig formulering som säger: För livförsäkrat djur kan Agria...
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: caradan
·
P
Hästmänniskan Ang. veterinärutbildning i Sverige; pratade med min veterinärkusin som sa att hennes kompis som hade 20,0 i betyg (högsta möjliga :o)...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Ponnytokig
·
S
Hästmänniskan Jag håller på att sälja min hingst f -03 Jag har fått svar från Norge och nu undrar jag vad som krävs och vad man ska tänka på.
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: solbacka1
·
N
Hästmänniskan Jag har ett stort problem. Min padock är isig med stora vattenpölar. Just nu är det bara sandjord som underlag. Finns det något man kan...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: hannibal
·
Hästmänniskan Är det någon som har nåt bra tips på hur man tillverkar en höautomat själv. Förhoppningsvis ett billigare alternativ än att köpa. :smirk:
Svar
3
· Visningar
1 359
Senast: maiagull
·
Hästmänniskan Vill komunen ha betalt för att de har "inspekterat" mitt hästsläp! Jag fick nerslag på att jag hade för liten skylt framåt (vilket jag...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 173
Senast: alazzi
·
G
Hästmänniskan Jag är ute och kör mycket runt om i landet. Ofta ser jag hästar stå i hagar med lera och gyttja långt upp över öronen. I massor av fall...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: Geezer
·
M
Hästmänniskan Jag är inställd på att åka till Australien i höst och vill gärna jobba med hästar där. Någon som vet någon sida man kan leta jobb på? I...
Svar
4
· Visningar
3 038
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Finns det något sätt att få hästarna att skita mindre i lösdriften? Har speciellt en grismaja som alltid skiter inne :devil:, de andra...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Hästmänniskan Någon som vet om/var man kan köpa en sånt galler som är på bilden...inte själva dörren utan gallret?!? :confused:
Svar
1
· Visningar
824
Senast: nilema
·
L
Hästmänniskan Vi ska bygga box eller spilta. Vad är de exakta måtten på box och spilta? vi behöver hjälp snarast....för vi ska bygga om...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Fritte
·
R
Hästmänniskan Har nu efter allt bråk och skit i stallet blivit erbjuden att ta med det "gammla" nät aggrigatet som byte mot de jag lagt ut för det...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Vad finns det för några kurser i Stockholmstrakten med hästanknytning(eller som man kan läsa på distans)? Det kan vara allt möjligt...
Svar
3
· Visningar
2 232
Senast: pm
·
Hästmänniskan Jag har precis nu sökt in till mitt gymnasieval och sökte då in på häst. Jag har hört masser posetivt om det, men nu efter jag pratat...
Svar
12
· Visningar
1 416
Senast: pm
·
S
Hästmänniskan Har utan lyckat resultat försökt hitta begagnade garderober att ha i stallet... Funderar nu på att köpa nya istället... Såg för ett tag...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Elric
·
P
Hästmänniskan Nu ska jag äntligen köpa min första häst och inte vilken häst som helst utan världens finaste!! :smirk: Jag är inte alls osäker på...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: piggis_83
·
M
Hästmänniskan Satt just och funderade på det. Du som har utbildat dig till hästmassör eller equiterapeut eller kiropraktor eller dyligt där...
Svar
5
· Visningar
931
Hästmänniskan Usch vad jag tjatar :angel: Men iaf: Vad kan värme kosta till ett hus på ca 60 kvm? Elvärme alltså, ingen panna. Vad kostar det att...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: MissFideli
·
B
Hästmänniskan Hej! Ska bygga uteboxar för 3-4 hästar, samt ett förråd och en sadelkammare. Skulle väldigt gärna vilja ha tips på leverantörer samt...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp