Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Till vem ska ett ägarbyte anmälas? Hon har ju ett reg.nr, är det hos Svenska Galoppförbundet man ska anmäla, eller nån annanstans? Är...
Svar
2
· Visningar
1 943
Senast: majja22
·
B
Hästmänniskan Jag undrar hur stora box en häst ska ha för jag vet en nordis som står i en miniliten box så han knappt kan vända sig å så lågt i tak så...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan vad är en hippolog? vad jobbar en sån med? vad krävs för att bli hippolog? :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Cockney
·
C
Hästmänniskan Undrar efter att ha hittat en svensk hemsida full med lögner om bl.a. mig (kallad "tidigare ägare", samt med bilder från min gård)...
2
Svar
25
· Visningar
3 290
Senast: Vicku
·
L
Hästmänniskan Knepig stavning. konstigt inlägg. Men har iaf min häst hemma nu, hon har en inflammation i ett framknä. Kommer att bli fullt frisk...
Svar
13
· Visningar
1 778
Senast: lisarap
·
R
Hästmänniskan Att hitta ett hästjobb för en 17-18-åring med lång hästerfarenhet, men ingen utbildning mer än grundskola för två stallplatser, logi och...
Svar
9
· Visningar
1 082
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Det finns hur mycket bostadsrätter som helst, men när jag nu söker ny bostad lyckas jag hitta de mer ovanliga upplåtelseformerna...
Svar
8
· Visningar
4 106
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan Någon som gått den? Skulle gärna vilja höra lite hur den var... Hur svårt brukar det vara att komma in, hur duktiga är folk? Hur pass...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: pm
·
S
Hästmänniskan Kan nån berätta mer om de gymnasiet (hästgymnasiet alltså), jag vet ingenting :confused: Har läst på gamla trådar att de skulle vara...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: snurrgunga
·
B
Hästmänniskan Nu har jag läst lite och kommit underfull med att antagningsprovet (det praktiska)är väldigt "fel". Jag fullkomligt älskar hästar och...
2
Svar
29
· Visningar
3 988
Senast: MiniLi
·
R
Hästmänniskan Var kan man hitta hästjobb?? På internet eller i någon tidning??? Jag tar studenten nu till våren och sen vill jag jobba i något...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: Timsetim
·
D
Hästmänniskan Är orolig att maken skall bli arbetslös då det går mot dystra tider inom plåtindustin?? Har haft ponny till dottern i över 10 års tid...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: mian1
·
D
Hästmänniskan Satt och försökte vara ärlig mot mig själv och räknade på vad jag lägger ut på mina två hästar per månad, och det var faktiskt en hel...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: skumpan2000
·
S
Hästmänniskan Finns det någon här på buke som vet någon sida man kan ladda ner kontrakt för inakoderingar?? Skulle vara evigt tacksamm.. :bow:
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Rea
·
T
Hästmänniskan Hur tätt bör man ha stolparna i en hage? hur lyder regeln för sommarbete hektar per häst? :) :)
Svar
9
· Visningar
932
Senast: mizz_perfect
·
A
Hästmänniskan Jag har en Nordlandshäst som jag skulle vilja Svensk registrera + skaffa hästpass till .Hur går jag till väga och vad börjar jag med...
Svar
1
· Visningar
1 437
Senast: Icebabe_1
·
H
Hästmänniskan Ska till sommaren bygga stall och ligghall till mina hästar? Är det någon som byggt ligghall? Vad bör man tänka på? Smarta idéer...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: gadriel
·
C
Hästmänniskan Någon som vet vad det är för utbildning till det? Svårt att komma in?
Svar
2
· Visningar
3 146
Senast: Calle
·
B
Hästmänniskan Hej, undrar om någon driver eller känner någon som driver eller har barn på ett ponny-fritids? Hur tycker ni att det fungerar? Hur drivs...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: break_a_leg
·
N
Hästmänniskan Förra helgen kom min häst "på vift" då medryttaren ramlade av. Jag är inte ute efter pengar eller ngt somhellst skadestånd av denna...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 331
Senast: Krabban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp