Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan \"Grästrimmer\" ?? Vi skulle behöva köpa någon form av "trimmer" till traktorn men när man kollar i tex. Blå Börsen så står det ju så...
Svar
11
· Visningar
2 081
Senast: armada
·
B
Hästmänniskan Var hittar man uteboxar att hyra eller köpa? Inte de stationära varianterna, utan som är lätta att montera ner igen.
Svar
1
· Visningar
2 126
Senast: Blaze_Of_Glory
·
T
Hästmänniskan köper man bäst och gärna billigast elstängsel, helst postorder annars endast affärer i värmland??? :confused: :confused:
Svar
6
· Visningar
908
Senast: caradan
·
Y
Hästmänniskan När ekonomin är körd i botten och det är dax för hästen att få fina fötter, vem väljer man? Den dyra eller den billiga hovslagaren? Den...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: fantastic
·
Hästmänniskan har vi haft i stallet inatt :(. rören fryser nu när hästarna är i hagen, och sen tinar upp på kvällen då de värms upp av hästarna. igår...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: beauspirit
·
Hästmänniskan Igår åkte jag taxi hem från jobbet för att hinna sova någon timme innan det var dags att bege sig igen. Betalade med kortet då summan...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan Tycker att travare mycket väl kan vara utmärkta ridhästar, och är intresserad av att höra hur alla travhästägare som använder hästen för...
2
Svar
26
· Visningar
2 104
B
Hästmänniskan Vi missade att borsta det gjutna stallgolvet, och eftersom vi gjöt med vibrationsfritt så är det som en hal hinna på golvet... någon som...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: lill_flesky
·
I
Hästmänniskan Har fått för mig att jag ska ha foderhäckar i hagarna att lägga hö och halm i under vintern. Finns det någon här på Buke som har en bra...
Svar
3
· Visningar
1 449
Senast: Francess
·
B
Hästmänniskan Någon som gått kurs i djurkommunikation? Vad har ni för erfarenhet därifrån. Var ni nöjda med kursen? Någon ni kan rekommendera eller...
2
Svar
37
· Visningar
3 985
Senast: alice
·
I
Hästmänniskan :bow:Tack för att du tittade in! :bow: Har nåra frågor om detta med ett eget stall! :bump: :confused: :confused: :confused: :confused...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: mizz_perfect
·
R
Hästmänniskan Inte för att jag vet om det finns nån sån utan det är ren nyfikenhet om man KAN säga ett ca-pris :p *New Forest *Valack *4 år *Medelbra...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Real_Life
·
B
Hästmänniskan hejsan!! jag är en 16årigtjej som vill bli beridare å tränare inom dressyr i första hand men vart ska man gå vilket gymnasie å...
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: aaa
·
Hästmänniskan Jag ska skriva en C-uppsats på svenskan och önskar få hjälp med alla möjliga fakta om allt som rör hästar. Tex: Historia, Anatomi...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Snurrfian
·
V
Hästmänniskan Är det väldigt dyrt/tjorvigt? Skulle vilja gå en galopputbildning där, men vill inte lämna hästen. Hur är annars hästkostnaderna där...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Rea
·
P
Hästmänniskan Jag har lite funderingar/drömmar om att köpa en egen transport. Undrar lite över vad detta kan kosta :crazy: Vad ligger ca-priset på en...
Svar
8
· Visningar
3 004
Senast: Alexandra_W
·
F
Hästmänniskan Ni som förvarar spån och hö/ensilage utomhus, vad har ni för lösningar? Jag kommer nog varken att kunna eller kanske vilja ha det i...
Svar
2
· Visningar
2 342
Senast: jojjo_blondin
·
S
Hästmänniskan Finns det något man kan lägga ut för att hålla mössen borta? Vi har skåp i stallet som de gärna springer i och idag såg jag att de...
2
Svar
32
· Visningar
3 378
Senast: ch791022
·
F
Hästmänniskan Hej! Är det någon som har samma problem som vi i stallet? I våra täcken, schabrak och benlindor osv. "bildas" larver i "luddiga"...
Svar
4
· Visningar
1 614
Senast: Fjollan
·
L
Hästmänniskan Vad kostar en bra dressyrhäst idag? Krav: Bra gångarter, ca 1.65 hög, men maffig, minst grundriden med kapacitet för ca MSV-St Georges...
Svar
10
· Visningar
1 590
Senast: NiraK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp