Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hur stora boxar har ni till era hästar?? Vi ska bygga flera boxar i stallet. det är en gammal ladugård som ligger i ansluting till...
2
Svar
29
· Visningar
4 198
Senast: Fritte
·
C
Hästmänniskan Om jag rider på en anläggning med mycket dåligt underlag och detta leder till skada på mig och hästen tex via omkullridning vems är...
2
Svar
20
· Visningar
1 979
Senast: alfa460
·
N
Hästmänniskan Vad tycker ni fungerar bäst? Spån på bal kostar ju nu för tiden multum :crazy:
2
Svar
21
· Visningar
1 965
Senast: mizz_perfect
·
I
Hästmänniskan Jag håller på att inreda ett stall och har kommit så lång till att jag ska bestämma mig för vilka färger jag vill ha i stallet...
2
Svar
31
· Visningar
3 637
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan I vår grannby så står ett ca halvår gammalt föl helt själv i ett stall. Hon skildes ifrån sin mamma för någon månad sedan väldigt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 420
H
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men antaratt lite hör hit. Om jag hoppar av skolan, kan jag då praktisera och få 3000kr som en...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Havregryn
·
S
Hästmänniskan Har trots halvtaskig ekonomi just nu ändå planer på att göra en liten ridbana på gården. Problemet är att det är mycket träd, ojämt och...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: beauspirit
·
Hästmänniskan Jag hade innan ett hbl var försäkrad i A*ria. (5000kr liv och 25000kr veterinärvård) för det betalade jag 2200kr per år. Har nu en vbl...
Svar
8
· Visningar
899
Senast: ScissorHands
·
P
Hästmänniskan börjar tröttna på att hästen blir okontrollerbar i vissa lägen. nu har han stått ett tag pga att han var svullen i en sena. men vet. har...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: bengall
·
Hästmänniskan hur ligger handelsanställdas löner? Inte högt, det vet jag ..... Hur långt är ni beredd att sänka er lön för att få ett jobb?
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: CosmicQueen
·
F
Hästmänniskan Hur fungerar det på eran klubb med instruktörernas uppstallning? Betalar ni/de full stallhyra eller ingår det som förmån? Nyfiken på hur...
Svar
6
· Visningar
2 042
Senast: cemax
·
S
Hästmänniskan ska ta min medryttarpålla på foder då hennes ägare inte hinner med längre... vi ska skriva avtal/kontrakt och imonr tänkte jag sticka...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: squirlett
·
M
Hästmänniskan Undrar om det finns någon mer som jobbar som ridlärare på ridskola?? Är nyfiken på hur ni gör på helgerna, vem som jobbar och vad som...
2
Svar
31
· Visningar
2 922
Senast: Lorpan
·
B
Hästmänniskan Jag skall flytta till England med min pålle och har ca 1002 frågor! Hur går det till att tävla i england? SKall jag gå med i en...
2
Svar
29
· Visningar
2 584
Senast: Betsy
·
M
Hästmänniskan såg att ngn lyckats få tråden om ridskoleägare dömd för sexuellt ofredande, trodde det rådde yttrandefrihet i det här landet???!
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Vad kostar det att mäta ponnyn? Inte veterinärens avgift då utan det andra? (kommer göra det i april när jag ändå ska höja försäkringen...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Hur har ni det på era klubbar? På min får ryttarna betala 75:- i hästhyra om dom ska rida träning för någon tränar som klubben tar dit...
Svar
8
· Visningar
1 208
Hästmänniskan Har fått en sluträkning på elen...2000:-, dessutom har dom dragit av 1700:- för det jag betalt in under året...så alltså ska min...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: caradan
·
B
Hästmänniskan För de som inte vet att jag har stora funderingar på att köpa foderhästen så vet ni det nu iallafall. Hästen är en 10-årig...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: mannes
·
D
Hästmänniskan en unghäst lånas ut till en fordervärd, planen är inte att sälja hästen mne forder värden är duktig och kommer utbilda unghästen på ett...
Svar
14
· Visningar
1 223
Senast: Marita2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp