Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Är et någon här osm har koll på kommunals lönetariffer för ridinstruktörer??? har surfat runt på deras sida och kan inte hitta mycket...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: gonkan
·
Hästmänniskan Jag har idag fått motta ett otroligt högt bud på min lilla kille. Nu undrar jag hur höjer man livförsäkringsbeloppet? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hur gör man för att få läsa domar, behöver man ta sig till den tingsrätt/hovrätt där domen "utdömts" eller finns de publicerade mer...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: SaraMara
·
Hästmänniskan Undrar lite över vad det kostar att betäcka med halovblod, new forest, connemara och andra ridhästraser. På nåt vis har jag fått för mig...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: Cilva
·
T
Hästmänniskan Vad kostar det att importera en häst från Danmark? Kostar det något eller är det bara transporten som kostar? Någon som vet?
Svar
6
· Visningar
1 650
Senast: mannes
·
Q
Hästmänniskan vad kan man "begära" för att låna ut sin sprillans nya märkes klippmaskin? endel säger "jag betalar max 50kr" medans andra menar att...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: Qudexco
·
C
Hästmänniskan är det verkligen lagligt att ha hästar tjudrade?? :confused: :confused: när jag letade häst i höstas så ringde jag på en häst; hingst...
Svar
12
· Visningar
2 787
Senast: Youma
·
A
Hästmänniskan Hur mycket tar ni som rakar hästar? Olika på olika sätt att raka eller beroende på storlek? Har lite beslutsångest om hur mycket jag ska...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: mannes
·
B
Hästmänniskan När min häst driker ur vattenkoppen så rinner en massa vatten utanför och del blir helt blött i boxen. Jag har sett när han dricker och...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: mannes
·
P
Hästmänniskan Har ni tips på fina fönstergaller? Beskrivningar? Gärna bilder! I förra stallet hade jag en enkel modell med vitmålade armeringsjärn. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 880
Senast: mannes
·
C
Hästmänniskan Hur nära får min granne sätta sitt häststaket-brevid mitt? Kan jag läsa om detta någonstans? Det har redan hänt olyckor med mina hästar...
2
Svar
24
· Visningar
3 679
Senast: Inte_Ung
·
S
Hästmänniskan vårat stall måste sluta med spån *suck* det har funkat jättebra med spånet. Stallet som är ganska mörkt (mörkbrunt) har fått lite...
Svar
15
· Visningar
1 592
Senast: GoddessOfLove
·
T
Hästmänniskan Jag tänkte kanske bli det. Är ganska händig av mig, tycker det verkar kul! Min dröm är att ha ett eget sadelmakeri och butik och sälja...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Myrapyra
·
L
Hästmänniskan Jag har alltid velat bli veterinär, men har fått ge upp dom drömarna, då det är omöjligt att komma in på den skolan.. Men finns det...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: Lindis
·
Hästmänniskan Jag är jätte nyfiken på hur eran avsuttna verksamhet ser ut. Är det US, sturelsen, instruktörerna som är mest drivande i frågan? Vi har...
Svar
3
· Visningar
1 017
S
Hästmänniskan Någon som går/har gått där? Någon som har varit och ridit intagningsprovet? Hur funkar det? Vad får man göra? Någon som sökt i år? Först...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: trazel
·
L
Hästmänniskan Jag (eller rättare sagt maken, om man ska vara ärlig...) håller på att inreda stall i det pyttelilla utrymme där de hade djur i "förr i...
2
Svar
27
· Visningar
3 971
Senast: mannes
·
K
Hästmänniskan Hejsan någon som skulle kunna tipsa om något bra naturbruksgymnasium?... funderar nämligen på att gå ett med min häst men när jag har...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: ZannaZ
·
R
Hästmänniskan Min kompis har två hingstar inhyrda i ett stall med all sevice utom mockning.Nu är det så att hon har fått veta att personalen har...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Rex
·
F
Hästmänniskan Vad tycker ni om den här lösdriften. Dom är ett fler tal ponnyer inga över 148. Dom går i en enda stor hage med träd och ett "hemma...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: misterhultspyret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp