Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur mycket pengar går åt per månad i foderkostnader och hur stor häst har ni?? Sitter och räknar hur mycket det blir ca...har blitt...
Svar
11
· Visningar
1 125
K
Hästmänniskan vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu! vill jättegärna ha...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: emmelina
·
R
Hästmänniskan Hur mycket hö kan man lagra i en lada som har måtten: längd 20 m bredd 12 m höjd 4 m det går 62kg per kubikmeter ????? :crazy:
Svar
2
· Visningar
908
Senast: rabbe
·
Hästmänniskan borttagning saker som ingår i lägenhetshyran -> hyressänkning? nu undrar jag, om hyresvärden bestämmer sig för att börja ta ut en...
Svar
12
· Visningar
2 133
Senast: moiran
·
Hästmänniskan Täcker försäkringen en ev. operation av lösa benbitar eller anses det vara ett medfött fel? :confused: Har som tur är inga problem med...
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: fio
·
E
Hästmänniskan Jag har fått för frågan ang helgjobb, i ett stall med ca 20 st hästar. uppgifterna är mockning, fodring, utsläpp och ridning. ,även...
Svar
13
· Visningar
6 131
Senast: Zaga
·
F
Hästmänniskan Hur har ni löst det med hindervagn eller vagn till bommar. Finns det att köpa eller har ni fiffiga hemmabyggen?
Svar
2
· Visningar
3 520
Senast: Retzina
·
P
Hästmänniskan Apropå den andra tråden om att vara ärlig vid hästförsäljning;I somras träffade jag en gammal kompis som tävlade en häst som inte var...
2
Svar
33
· Visningar
3 442
Senast: bibban
·
L
Hästmänniskan Vad kostar det att bygga en padock i mini mått? Hur gör man?
Svar
1
· Visningar
881
Senast: sweep
·
B
Hästmänniskan Hejsan. Har tänkt mig att läsa till hippolog här i sverige eller till veteriinär i Melbourne, Australien :rofl:. Är bara lite nyfiken...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Jag har stora funderingar på att köpa häst och måste planera ekonomin lite. Skulle gärna vilja veta vad ni betalar för er havre...
Svar
18
· Visningar
4 630
Senast: piggis_83
·
H
Hästmänniskan För 8 år sedan fick jag en häst av en f.d bekant, dvs ingen köpeskilling.Ett kontrakt skrevs att jag inte fick sälja hästen vidare utan...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan Hur prioriterar ni er hästhållning? Jag prioriterar nog så här: 1. Bra mat till hästarna. 2. Stall/hage som hästarna trivs med. 3. Bra...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: honung
·
M
Hästmänniskan Jag tycker att det är så synd att det är så dyrt med hästar. Och dyrare blir det. Låt säga att man vill ha en hyfsad häst som gått...
Svar
19
· Visningar
1 653
Senast: Malin81
·
S
Hästmänniskan Hej Bukisar. Finns det någon som har tips att ge om vad jag ska tänka på? Jag har en gammal häst hos mig som ägs av några barn (arv...
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: Icebabe_1
·
F
Hästmänniskan Hur gör jag för att få tag på ägaren till de två russ som står hos mej sen 3½ månad tillbaka??? Det började med att hon inte betalade...
Svar
10
· Visningar
1 446
Senast: Blobas
·
M
Hästmänniskan I "vårt" stall står det en 2-årig hingst. Den är ohanterad, bits och sparkas. Alla som har häst i stallet delar på insläpp...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Ni som har använt hyttsten när ni har anlagt ridbana.. Hur mycket har det kostat för er del (storlek på ridbana-åtgång hyttsten- kostnad...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: iller
·
M
Hästmänniskan Funderar starkt på att göra något helt annat med mitt liv och funderar starkt på att söka denna utbildning. Skulle därför vilja få lite...
Svar
10
· Visningar
1 556
Senast: malgerud
·
G
Hästmänniskan För visst är det väl förbjudet att logga in på andras konton? Dvs hacka sej in på diverse sätt? Hur som helst så har jag en kompis som...
Svar
2
· Visningar
896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp