Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Min sambos kusin har precis öppnat en golfhall. Den verkar få väldigt bra respons och många besökare. Kanske skulle man kopiera denna...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Hoppelhase
·
K
Hästmänniskan Vad ska man tänka på om man lånar ut en häst på prov inför försäljning; ansvar, ersättning etc??? Den ev. köparen vill ha hästen på...
2
Svar
35
· Visningar
3 083
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Hur skall man kunna få los en journal på en vetrinärklinik (för att skicka till en annan klink) om den gamle ägaren vägrar lämna ut den...
2
Svar
24
· Visningar
3 780
Senast: Penny_Lane
·
J
Hästmänniskan Ligger svarta gummimattor i stallgången som blir mycket hala nu när väntern kommit med allt slask som dras med in. Har någon ideér om...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan La in en tråd för ett tag sen om försäkringsbolaget som jag tecknat en försäkring hos, men aldrig fått försäkringen. Efter 3 år och då...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: mian1
·
J
Hästmänniskan Jag är nämligen väldigt missnöjd med klubben jag har varit medlem i 13 år. Det är den närmaste ridklubben ca 1,5 mil från stallet. Det...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Jaba
·
A
Hästmänniskan Vår klubb ska upphöra och alla ska flytta till ett privat stall. Hur gör man med pengarna som finns kvar i kassan (ett antal 10-tals...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Lena_B
·
M
Hästmänniskan Jag har en bekant som rider min häst en dag i veckan.Eftersom saker rullade på och hon mest började rida hästen på prov blev det inte av...
Svar
8
· Visningar
3 267
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Nån som vet hur mycket frakten kostar om nån ska skicka en travsele?
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Linkan
·
L
Hästmänniskan Det är en som ska "köpa" min häst på fredag, men ska inte få hästen förän efter nyår. Jag vill då ha en handpenning på 3000:-...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: LIA
·
R
Hästmänniskan Vet någon hur man importerar en kontoplan i SPCS administration 2000? Håller på att bli galen och "snart" är det dags för ett nytt...
Svar
6
· Visningar
4 308
Senast: Dalatjej
·
S
Hästmänniskan har lite funderingar att bygga ett vindskydd i hagen i vår när hästen är på bete..Men vi har små rasthagar till vinerhagar och jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: Xeline
·
L
Hästmänniskan jag undrar om det är nån som vet om man kan läsa till hästskötare nånstans i stockholmstrakten? har letat på nätet men hittar inget...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: pm
·
H
Hästmänniskan Någon som vet ngt om skolan? Jag har planer på att gå deras eftergymnasiala utbildning som är ettårig. Tycker att det låter väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Lindis
·
W
Hästmänniskan hej! undrar lite om någon här har erfarenhet av att köpa häst i annat land.. fördelar resp. nackdelar? vet en tjej som jobbade i ett...
Svar
4
· Visningar
1 666
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan går det? isf var och hur? vill inte veta av nåt system där det ingår spel å sånt, för det tror jag inte riktigt på, känner folk som...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: Moppe
·
E
Hästmänniskan min häst är försäkrad långt under hennes värde... men det är ju för att det skulle vara otroligt dyrt för mig att ha henne försäkrade i...
2
Svar
25
· Visningar
1 713
Senast: Malin81
·
M
Hästmänniskan Jag hade ett litet stall på 5 boxar som för 1 och en halv vecka sedan brändes ner av grannen. Det var ett misstag även om han var full...
Svar
7
· Visningar
1 385
Senast: HoppFantasten
·
F
Hästmänniskan Vi har en veterinär som kommer till stallet (travhästarna) och förra veckan kollade hon på min häst lite snabbt efter att hon tittat på...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: Icebabe_1
·
L
Hästmänniskan Finns det några bra böcker man kan köpa/låna om hästar. Som handlar om inridning/tillridning? Nån bra internet sida?
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Hästbiten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp