Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan för stall och häst?
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 939
Senast: fia_mstd
·
B
Hästmänniskan Om man ska utbilda sig till Equiterapeut eller massör eller något liknande, hur ska man då finansiera detta? Om man inte har någon...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Dean
·
Hästmänniskan Ungefär hur mycket får man räkna med att betala för en fd. starthäst ?? Den utbildning han har som ridhäst är det jag som stått för, och...
2
Svar
20
· Visningar
2 252
Senast: cactuspower
·
A
Hästmänniskan Jag har tänkt bygga en bra paddock såsmåningom och skulle behöva tips från er på vad för slags underlag jag ska satsa på? Det ska...
Svar
14
· Visningar
2 036
Senast: Jaba
·
L
Hästmänniskan Vad krävs egentligen för att "få välja" det??
Svar
10
· Visningar
874
Senast: cactuspower
·
T
Hästmänniskan Vad har ni för kostnader varje månad för stallplats,foder,hovslagare etc?
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: fia_mstd
·
F
Hästmänniskan Hur mycket lägger ni ner i månaden/året på era hästar och på vad? Vad står det på för strö och hur mycket kostar det? Försäkringar...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: fia_mstd
·
V
Hästmänniskan Jag går och funderar över hur jag ska stalla upp min kommande islandshäst. Har två alternativ och vet inte vad som blir billigast och...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: viljan
·
T
Hästmänniskan Vad kostar en sådan? Är det värt pengarna? Mina hästar får bara mat 3 ggr om dagen nu, och det är 10, 5 och 9 timmar emellan! :o Men det...
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Någon här som går på Kvinnersta? Funderar på det nu faktiskt, saknar motivationen för att satsa på nåt annat.. Så det blir väl säkert...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: cactuspower
·
L
Hästmänniskan jag är 16 år!går hästhållning med inriktning med körning! :confused:ja undrar en sak! efter att ja gått ur 3an<! så skulle ja vilja gå...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: cliria
·
L
Hästmänniskan Är dom hindrena bra? Lätta, eller väldigt otympliga? Prisvärda?
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: popeye
·
T
Hästmänniskan Det skrivs med jämna mellanrum här på forumet, när vet.bes kommer på tal, att båda parter (säljare & köpare)tex ska vara med båda två...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Z
Hästmänniskan Hur lång är den?, Vad får man ut av den? och var? Slutar gymasiet till våren och har ingen aning om vad jag ska göra... funderar på att...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Rodham
·
Hästmänniskan Om man inte har något skriftligt avtal eller stallägaren ens muntligt har nämnt något om uppsägningstid, då gäller väl inte 30 dagars...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: CosmicQueen
·
I
Hästmänniskan Ni som föder upp halvblod och även andra raser, är det svårt att få era uppfödningar sålda? Eller är en bra häst alltid attraktiv på...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Carolrita
·
M
Hästmänniskan Jag ska sälja min transport, och vi har kommit överens om att det får betalas på avbetalning några månader. Hur bör man skriva då? Och...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Vitsippan
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Vi har ett tre årigt arabsto som vi hade tänkt att lämna bort på inridning pg av tidsbrist. Har ni förslag på nån bra?? Vi bor i...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: suisyola
·
B
Hästmänniskan På söndag ska jag titta på en häst som jag kanske ska köpa. Jag har aldrig köpt en egen häst innan så jag skulle behöva lite råd. Hur...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Indiana_Jones
·
I
Hästmänniskan Hej! Jag har tänkt mig att någon sommar i framatiden åka till island och jobba på en hästgård där. Frågan är bara hur långt i...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp