Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Blir förhoppningsvis ny gårdsägare om en vecka... Förra affären gick ju i stöpet så jag hoppas på denna. Kommer i sådana fall slå sönder...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hästmänniskan hur har ni fixat det för hästen? Jag fick funderingar nu när min 21 årige systerson omkom i en bilolycka, hur snabbt saker kan hända...
Svar
15
· Visningar
1 296
Senast: maxa
·
Hästmänniskan Vad är värdet på överväxta ponnyer eller ponny korsningar (men ponny korsningar menar jag en ponnyras korsad men ex hbl eller fbl...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: QuickStar
·
L
Hästmänniskan Vad brukar man ta betalt om man hyrar ut sin häst? Månads kostnad alltså.. Och vilka kostnader ska man stå för? Hyresvärden stå för?
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Lobelia
·
P
Hästmänniskan Hej! Vi håller på att byta höloftsgolvet över stallet och jag funderar lite över var det kan vara lämpligast att ha luckan för...
Svar
10
· Visningar
1 826
Senast: truls
·
Hästmänniskan Vad kostar de ungefär per kg, om man jämför? Är inte så bra på att förmulera frågor. :o
Svar
4
· Visningar
905
Senast: kopparberg
·
J
Hästmänniskan Behöver tips på hur jag skriver kontrakt där jag avsäger mej allt ansvar om andra hästar bryter sig in i min hage och min häst sparkar...
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Om jag ska ha en uppvisning och vill använda en låt, måste jag ha artistens/gruppens tillstånd eller måste jag betala något? Jag har ju...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: alfa460
·
C
Hästmänniskan Är det någon som har koll på en bra instruktör i tömkörning någon stans i skåne? Jag vill gärna lära mig, men vill inte riktigt...
Svar
10
· Visningar
2 897
Senast: Carolus
·
L
Hästmänniskan Jag bor i Västmanland, rätt nära gränsen till Uppland, och vill gärna få tips på var man kan köpa papperströ på bal, och vad det kan...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: farin
·
Hästmänniskan Om man vill hitta olika kurser som annordnas på ridsportsförbundets hemsida, varkattten ska man titta då?? :confused: Jag har varit...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: linneaa
·
F
Hästmänniskan Vi har ett stall på tomten, som är byggt -99 eller så, så det är riktigt nytt. Tyvärr är det inte indraget el eller vatten, men det...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Pirayan
·
F
Hästmänniskan Systern min har tagit ett fyra årigt tinker sto på prov, eventuellt senare köp om tycke uppstår. Ägaren har begärt ett pris och vi är...
Svar
15
· Visningar
7 570
Senast: Tysken
·
F
Svar
5
· Visningar
1 728
Senast: Anna_
·
A
Hästmänniskan Hej. Jag är bara lite nyfiken på vad som gäller när det handlar om godkända stall. Hur högt i tak, hur stora ska boxarna vara, hur ska...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Ragatan
·
L
Hästmänniskan Hej, ska hyra ut min häst, dom som ska hyra henne ska köpa henne om 3 månader, då jag vill ha en liten säkerhet om dom skulle ångra sej...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: __Stilett__
·
L
Hästmänniskan Hur fungerar det med sponsring i era klubbar? På vilka olika sätt sponsar företagen er? Vad sponsrar de? Har ni tex en sponsor för...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Sparvoga
·
Hästmänniskan Finns det inte några krav på att ett veterinärintyg ska vara äkta? Dvs måste inte en veterinär intyga att det som står är sant, eller...
Svar
14
· Visningar
2 880
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Jag har precis, i onsdags sålt min häst. Köparna har haft hsten på foder i 3 månader och tycker jättemycket om honom och klarar honom...
2
Svar
26
· Visningar
2 531
Senast: _Tazty_
·
Hästmänniskan läste tråden om skadestånd om hunden i lägenheten biter någon som tar sig in utan lägenhetsinnehavarens tillstånd, och en sak fångade...
Svar
8
· Visningar
3 544
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp