Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Har tidigare bara haft "plasthinder" men har nu tänkt skaffa trä, men innan så hade jag tänkt bygga ett litet skjul som man kan förvara...
Svar
3
· Visningar
1 280
Senast: furreburre
·
Z
Hästmänniskan Har en häst som nu är försäkrad för 25000, men jag skulle vilja höja den. måste man besiktiga om då eller hu gör man? är det väldigt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: lilla_busan
·
Hästmänniskan *saxat från Jordbruksverkets hemsida* Från och med den 1 december skärps djurskyddslagen. Då utökas kraven på tillstånd för de som...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: martha
·
E
Hästmänniskan Jo jag ska åka till min tränare en gång i veckan med min häst så han får hoppa igenom henne .Men hur mkt är rimligt att betala henne per...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Estelle
·
Hästmänniskan Någon som har koll på hur man enklast ordnar det? Har hört spår om någon som byggt om en flishugg och någon annan som använt sig av en...
Svar
3
· Visningar
1 512
Senast: Welsh
·
F
Hästmänniskan Jag håller på att göra en uppgift på skolan om vad man använder datorerna till i arbetslivet inom min inriktning (alltså häst) någon som...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Foxy
·
Hästmänniskan Jag och mitt ex. köpte en ponny åt vår dotter för 3år sen hon är inne på sin andra ponny nu. Vi separerade ifjol och nu har jag hamnat i...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: Gumman
·
D
Hästmänniskan Hej... Väntar på vet.utlåtande att skicka till försäkringsbolaget. Hur lång tid brukar det ta innan man får hästen utdömd? Tycker så...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: ecssory
·
K
Hästmänniskan Det kanske inte är så många som minns mina trådar om min kallblodstravare med två ägare...men jag fick så mycket bra svar och många mail...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: knyttet
·
Hästmänniskan Vad gör man? Jag kan INTE ha katt inne eftersom jag är allergisk. Äckel päckel är det :crazy:
2
Svar
32
· Visningar
3 679
Senast: Tuki
·
D
Hästmänniskan Anklams ryttar sällskap Skåne Sjöbo inbjuder dej till inf om vårens kurser start jan 04. Du har egen häst eller rider våra tävlings...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: dreamhorse
·
Hästmänniskan En vän till mig har råkat i klistret :( Hon lämnade tillbaka tiken hon hade köpt till uppfödaren, dom två skrev ett papper på att min...
2
Svar
20
· Visningar
2 328
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Har fått en del av vårt nybygda maskinhus som lösdrift. Vi har byggt innerväggar men har någon tips på hur man kan skydda ingången ...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Fredag
·
S
Hästmänniskan Jag har ett hingstföl, med bra stam och klass 1 på fölbes. Jag har annonserat här och fick en förfrågan. Jag begärde först 35,000:- och...
2
Svar
28
· Visningar
2 414
Senast: athena
·
F
Hästmänniskan Jag skall höja försäkringen på min unghäst men känner mig tveksam till hans värde. Han är 3,5 år, valack schabraktigrerad Knabstrupper...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: frassa
·
P
Hästmänniskan Håller på med ett arbete på skolan och ska bygga infångare, men hur höga är infångare till vanliga stöd? Är dom 1.70? Någon som vet...
Svar
2
· Visningar
1 202
G
Hästmänniskan ja har min pålla på foder ( än så länge ) detta är en häst som hela sitt liv varit " lite svår o förstå sej på " hon reser sej o går...
Svar
16
· Visningar
1 407
R
Hästmänniskan Hoppas den här tråden hör hemma i det här forumet. Jo, jag kanske ska bli medryttare på en häst, om hästen och jag visar sig fungera...
Svar
12
· Visningar
3 378
Senast: viktoma
·
H
Hästmänniskan har ett sto föl eCardento-Pik triumph född i år kommer att bli ca 170 cm mkt högrest,högställd,mkt långa ben,väl ansatt hals. hur mkt är...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: hotstuff
·
S
Hästmänniskan Vad betlar ni i månaden för eran? och vad kostar hästpass?
Svar
15
· Visningar
967
Senast: Favina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp