Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu har jag fått en otrevlig överaskning! Som endel av er kanske läst så har jag haft en pojkvän som inte var riktigt...ok (läs galen) i...
Svar
7
· Visningar
1 554
Senast: Sammet
·
A
Hästmänniskan En kvinna köper en islandshäst, en 8-årig valack, från Danmark i månadsskiftet juli/augusti.Hon har ridit hästen förut ett par gånger...
2
Svar
34
· Visningar
4 560
Senast: Sammet
·
Q
Hästmänniskan Vi, jag och min sambo har stora problem med vår hyresvärd. Vi har en lägenhet i en förort och längtar ut på landet. Av en ren slump red...
2
Svar
29
· Visningar
3 608
K
Hästmänniskan Hur sjutton gör man när man inte har tillgång till annat än storbalar, och inte vet hur man ska förvara dessa??? Jag hämtar en storbal i...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Nu har vi hittat ett papper som det står att endel i ungdomssektionen ska jobba på vissa dagar... kan dom bara sätta upp oss att jobba...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: Lobelia
·
C
Hästmänniskan Tjena! Har funderat på att flytta till Norge (Oslo-trakten) nångång sommaren-hösten 2004. Tänker defintivt ta med min älskade häst och...
Svar
9
· Visningar
5 067
Senast: Carolrita
·
E
Hästmänniskan ska jag ta betalt eller ska hon betala mig för att få rida ? hästen kommer att stå hos mig och hon jag betalar allt..jag har tänkt att...
2
Svar
37
· Visningar
2 641
Senast: suisyola
·
M
Hästmänniskan Hej Har tankar på att ta hem häst från USA. Vet någon hur detta går till och vad det skulle kosta? Malin
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Icebabe_1
·
B
Hästmänniskan Har du något bra knep för hur man kan spara in på några extra kronor i månaden? Och då menar jag inte bara på hästen, utan även allt i...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: piggy
·
B
Hästmänniskan Hade tänkt renovera mitt stall, och behöver tips på stallinredningar. :rofl:
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Sparvoga
·
F
Hästmänniskan Är det någon som vet vart man kan köpa stolpar och "tråd" till paddock?? Kanske någon har en hemside adress?? MVH Marie
Svar
4
· Visningar
2 473
Senast: Gitti
·
Hästmänniskan Vet nu inte om jag lägger denna tråden rätt.? :confused: E det någon här som pluggar till veterinär/djurvädare eller likn. Men även...
Svar
7
· Visningar
2 401
Senast: Krims
·
S
Hästmänniskan Alltså nu menar jag, vad för saker är hästen i behov av, t.ex att raspa tänkerna. Hur mcket kostar det o hur ofta? Vad är det mer en...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: kopparberg
·
C
Hästmänniskan Hej! :banana: Jag har en Connemaraponny som heter Vic´s Pontus. Han är 10 år och har gått upp till FEI och startat fälttävlan, jätte...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: kopparberg
·
E
Hästmänniskan Undrar hur mycket sånt kostar ungefär ? vet att det varierar mkt men vore kul att höra om andras erfarenheter ....
2
Svar
26
· Visningar
6 016
Senast: MysticDream
·
Hästmänniskan Hur har ni ordnat belysning till era ridbanor? Det är mitt nästa projekt nu. Banan är drygt 50 x 22 meter. Hur många belysningsstolpar...
Svar
12
· Visningar
2 155
Senast: Idasagare
·
K
Hästmänniskan Jag har en person som vill bli medryttare ca 2 dagar veckan. då undrar jag bara vad hon ska betala för det? vad är rimligt? 400...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: kjelin01
·
Hästmänniskan Jag har mina hästar inhyrda på en likal ridskola. Man betalar där en kallhyra och sen får man köpa foder till själv. Men man har...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Ylva
·
B
Hästmänniskan vad är det mesta ni skulle kunna lägga ut för en häst? Vad vill ni att hästen ska kunna /ha för egenskaper isf? Jag har stött på många...
2
Svar
24
· Visningar
2 206
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Har varit hästlös i snart ett år och går hela tiden i tankarna att skaffa häst igen. Jag vet ju att förr eller senare blir det häst...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp