Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Har varit hästlös i snart ett år och går hela tiden i tankarna att skaffa häst igen. Jag vet ju att förr eller senare blir det häst...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: fejko
·
S
Hästmänniskan Hur blir man egentligen det? Finns det en utbildning eller får man jobba som lrling os någon? Någon som är sadelmakare här inne? Hur...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: apocalypsen
·
B
Hästmänniskan Jag lånade ut kör utrustning till en "kompis" under längre tid. För några månader sedan sa kompisen att hon ville köpa sakerna. Vi kom...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Butros
·
A
Hästmänniskan jag blir ju så sugen! Törs man köpa en häst som säljs för under 10.000:- och aldrig (enligt annonsen) har varit skadad, är snäll att...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Lindis
·
Hästmänniskan Nu har jag kollat lite på Agria och Folksams försäkringar och kommer fram till att jag står fortfarande på noll.. Har ingen aning om vad...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: lil-sis
·
U
Hästmänniskan Jag har sett massor med trådar där folk har haft problem med butiker eller postorderföretag och så vill de inte lämna ut namnet på...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! I år så tänkte vi i stallet vara lite "smarta" och lata och i stället för att åka och hämta hö hos bönder beställa av någon som...
Svar
18
· Visningar
2 545
J
Hästmänniskan hur mkt kostar det att ha häst(igentligen) o hur måste man kunna om man står på ett stall med många kunniga personer??
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: vickan
·
P
Hästmänniskan jag undrar om försäkringar nu om man funderar på häst? vilka är bra? täcker dom allt? vad kostar det? månadskostnad? låter det här...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Akela
·
M
Hästmänniskan Jag skall alltså gjuta nytt stallgolv i en gammal lada. Detta golv är ca 70 m2 - 1/3 är typ "stampad jordgolv", 1/3 är ganska ok betong...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Grevinnan
·
Hästmänniskan Ni som föder upp hästar, hur mkt stiger hästen i pris när den är ett år, mot om ni sålt den redan som föl? Eller är priset samma för...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad betalar ni i ridhushyra? Vad "ingår" då? Hinder? Kostar det extra att boka för privat ridning? Är ridhuset upptaget stor del av...
Svar
18
· Visningar
1 517
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Har kollat runt lite på transport sidor men inte hittat några "hästbilar" som tar 2 hästar. Det ska finnas liten bodel och det ska vara...
Svar
3
· Visningar
1 000
C
Hästmänniskan Vad betalar ni för er träning för dressyr alt. hoppning? Nu menar jag inte någon specialkurs utan någon form av regelbunden ridning för...
Svar
19
· Visningar
1 786
Senast: breccia
·
T
Hästmänniskan vet någon hur mycket den går på? /Tess :bump:
Svar
10
· Visningar
1 012
Senast: semlis777
·
M
Hästmänniskan är det någon här som kan tippsa mig vart man får tag på cavalettiblocken elelr sockerbitar som de även kallas här på ridskolan? jag har...
Svar
4
· Visningar
2 290
Senast: Frieser
·
S
Hästmänniskan hejj finns det nån där ute som har några bra tips du skulle vi på kilsryttarförening vara jätte tack samma vi har väldigt svårt att...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Hermione
·
M
Hästmänniskan någon som vet vad hovslagarföreningen rekommenderar sina hovslagare att ta betalt för skoning (inkl. körning odyl.)?
Svar
19
· Visningar
2 633
Senast: mizz_perfect
·
V
Hästmänniskan Imorgon börjar min prao på en djurklinik. Jag undrar lite om någon här har praoat på en djurklinik eller kanske jobbar på en sådan och...
Svar
5
· Visningar
2 875
Senast: pimy
·
T
Hästmänniskan Den är frågan har säkert varit uppe förut, men Vad betalar ni för att hyra ridbana? -Årsvis -Månadsvis -Per gång? Vad finns...
Svar
9
· Visningar
2 708
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp