Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag köpte min ponny i november (-10) av hennes uppfödare. Jag var med på vet.besiktningen som gjordes i uppfödarnas stall. Allt var...
Svar
6
· Visningar
1 819
Senast: Irmis
·
S
Hästmänniskan Vi har en stackars ponny som här i december månad gått ner rejält i vikt. I slutet av december fick han kolik, och har sedan dess...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 299
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Hej! Har ett "ställe" som ska göras hästboxar i , och vill gärna ha lite förslag på hur man ska göra för att utnyttja platsen så bra...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: kinne
·
Hästmänniskan Någon som testat det? Det finns omständigheter som gör att vi ev måste bo i Frankrike utanför Paris i minst ett år. Men. Dottern på 11...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Lindsen
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök. Är en 21 årig tjej som...
Svar
14
· Visningar
2 371
E
Hästmänniskan Hej! Jag bor på en bondgård med kor och har ridit i ca 10 år och funderar nu på att köpa två egna hästar att ha här hemma. Vi har...
Svar
13
· Visningar
2 300
Senast: majjijann
·
Hästmänniskan Vad gör ni istället? Jag har en hund men vet inte om det räcker för att jag ska må bra. Så vad gör ni som egentligen behöver ha...
Svar
19
· Visningar
3 527
Senast: movi
·
Hästmänniskan Jag är långtids sjukskriven, djup depression med självmords tankar.. Nu har Jag rest mig upp, kämpar för att över leva.. Utan min dotter...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: Iaraphel
·
Hästmänniskan I går när jag knallade till stallet så funderade jag faktiskt ärligt varför jag gör det jag gör. Antigen är jag inte frisk eller så är...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 758
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Jag funderar på att studera till Professionell Equine Sports Therapist på Utbildningscentrum för proffessionell häst/hund och humanvård...
Svar
15
· Visningar
3 260
Senast: Nillea
·
Hästmänniskan Jag blev plötsligt inblandad i en häst som ska gå treårstest och fick massa frågor jag inte kan svara på så jag tänkte ta hjälp av er...
Svar
0
· Visningar
1 020
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Efter att ha diskuterat med min hovslagare kring vad han har för önskemål kring belysningen (lite renovering) vid den delen av stallet...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 092
Senast: Highcat
·
S
Hästmänniskan Hejsan, vet inte om jag har lagt tråden rätt, flytta den annars. Min kompis dotter slutar grundskolan nu till sommaren och ska ta en...
Svar
2
· Visningar
980
Hästmänniskan Hej :) *Risk för att låta dum men*... Jag håller äntligen på och tar e-kortet skönt att äntligen få det gjort :) Men nu har jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 781
Senast: Swish
·
R
Hästmänniskan "Inför 3-årstest", utbildningen och utvecklingen från 2 åring till 3 åring. Hur utvecklas hästen från när den är 2 fram till 3 år...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: lenaloo
·
Hästmänniskan Det finns många kurser i hästmassage. Finns det någon särskilt bra som man borde gå? Skulle gärna gå någon där man håller på med...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: MaRomer
·
C
Hästmänniskan Hej! Nu är det så att jag står i grubbel o grubbel och måste helt enkelt lätta på mitt hjärta och få höra hur ni tycker o tänker :)...
Svar
3
· Visningar
1 428
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig... Jag var borta från gården fredag och lördag förra veckan och hade en person som skulle hjälpa till att...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 523
Senast: fialotta40
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 045
L
Hästmänniskan Jag har efter många om och men bestämt mig för att köpa ny häst och därefter sälja min nuvarande älskling, då vi vill olika saker med...
2
Svar
28
· Visningar
3 129
Senast: longwaydown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp