Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja utbilda mig till C tränare i hoppning, jag har alla kvalifikationer förutom hästskötar diplom. Hur får jag detta...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: gunhild
·
P
Hästmänniskan När vi skulle köpa en häst hade hon en knuta vid/under örat och hon sa till oss att det var en slags Ink eller nått. Den har nu vuxitt...
2
Svar
24
· Visningar
6 971
Senast: Vikan
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukemänniskor! :P Det här med utbildning... Så svårt att veta! :grin: Jag funderar på om jag ska utbilda mig till något som...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: Flixon
·
K
Hästmänniskan Hej alla glada! :P Jag har nu ett tag kollat på lite hästannonser. På många av dom står det att hästen/ponnyn inte är för nybörjare...
2
Svar
21
· Visningar
2 752
Senast: Klaralove
·
Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
10 902
Senast: Zephira
·
Hästmänniskan I min lösdrift finns det ett ställe jag håller avskillt med hjälp av ett par slaner/bommar som är fyrkantiga/rektangulära. I alla år...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Avalon
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag vill mest av allt ha en häst att tävla, rida ut och bara mysa med. Men jag vet att det är helt omöjligt. Så kom jag på att...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: diving-leber
·
E
Hästmänniskan Jag vill skirva mitt egna avtal/kontrakt nu när jag ska sälja min häst.. Kan vem som helst skriva ett gällande avtal/kontrakt, eller...
Svar
13
· Visningar
8 483
Senast: pastejja
·
Hästmänniskan Jag kom och tänka på att för länge sedan läste jag en tråd om en tjej som hade skadat sina tänder ordentligt efter att blivit sparkad av...
Svar
15
· Visningar
2 763
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan Har läst på lite olika sidor och fått uppfattningen att medryttare vill/ofta har hästen som "sin egen" de dagarna i veckan de har...
Svar
16
· Visningar
1 728
Hästmänniskan Hejsan! Fick höra häromdagen att vid avlivning av travhästar så kan man skicka in passet till STC och få någon form av ersättning för...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Sandra_99
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag bor på en gård med stall, jag har tre hästar som jag hyr in och det är två till som hyr in sig med varsin häst. Vi har...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Jag har hållit på med hästar i princip hela livet fram tills jag var 18 år. Då flyttade jag för att plugga och lånade ut min häst på...
Svar
2
· Visningar
1 640
Senast: lulski
·
A
Hästmänniskan Jag har valt att vara anonym då jag inte vill att det här ska kunna kopplas till mig personligen. Jag "känner" till en äldre människa...
2
Svar
25
· Visningar
4 547
Hästmänniskan .. köpa väldigt billiga hästar? Alltså "vanliga" ridhästar i vettig ålder som kostar 10-20 000. Dvs inte travare eller galoppörer...
2
Svar
32
· Visningar
4 391
Senast: Fiorano
·
S
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden i rätt forum. Men hoppas det är ok ändå:) Jag har nyligen köpt mig en maxad D-ponny. Men jag är helt...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: snurre
·
Hästmänniskan Har nyligen avslutat ett nästan 8 år långt förhållande, och flyttat till Sthlm. Hästarna står nu hos min syster tillfälligt(35 mil...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 882
Senast: Tussilago
·
D
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt vart jag ska placera den här frågan. Jag har nyligen importerat en häst. Imorgon kommer ID-kontrollanten och...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: DuploBit
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag ska bygga hästarboxar men undrar hur mycket det kostar att köpa boxar? runt 5-6 st. om ska ska bygga boxar själv vad för...
Svar
9
· Visningar
6 198
Senast: Anettejt
·
E
Hästmänniskan Har jag gjort nåt alldeles galet nu? Har köpt en frieser, och vid köpet medföljer en gulgrön stamtavla, vilken skall skickas in för att...
Svar
2
· Visningar
1 585
Senast: kitty79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp