Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är det fler här som kan få ont på utsidan ankeln efter ett pass med mycket lättridning eller fältsits? Tänkte väl mest se om det...
Svar
15
· Visningar
8 110
Senast: lady_vip
·
Gnägg Ska flytta och därmed flyttar ju också mina hästar. Fått reda på att jag måste inreda en hel sadelkammare själv. Sitter med noll...
Svar
12
· Visningar
3 356
Senast: Korven
·
Anläggning Jag är lite kluven vad gäller om jag ska stå kvar i stallet eller inte. Har stått här ett halvår ungefär och jag vantrivs inte men trivs...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 672
Senast: EmmaN
·
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske men hade varit roligt att veta lite hur ni har det och tänker om reserv saker.:D Jag tävlar och tränar...
2
Svar
27
· Visningar
2 783
Senast: Ingela_S
·
Gnägg Vilket utav dessa bolag har ni till era hästar och varför?
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 643
Senast: Snurre
·
Gnägg Finns det någon karta över ridvägar att få tag på?
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Snurre
·
Gnägg Hej ! Jag är en tjej på 15 år , 163 cm och väger 53kg. Jag har under 2 år haft en ponny på foder( ridit mycket längre) och har nu...
Svar
14
· Visningar
1 213
Ekonomi & Juridik Jag har en del grejer som lämnats kvar efter att jag avslutade medryttarnas 'medrytteri' (:p), som det inte verkar vara något intresse i...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 383
Senast: BeastieBabe
·
Svar
0
· Visningar
235
Hästmänniskan Låt oss snacka om det som alla smiter från. Pengar. Nä, inte riktigt. Men vi vet alla att det kan bli dyrt med en häst, dyrare med två...
2
Svar
31
· Visningar
3 235
Senast: fruxolisa
·
Gnägg Lite spinoff på tråden om hästraser vid zombie-apokalyps :p Vad händer egentligen med våra hästar om hela mänskligheten plötsligt dör...
2
Svar
34
· Visningar
2 896
Senast: steve
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar lite vad som gäller i följande fall. Att jag varit naiv och godtrogen behöver ni inte påpeka, det vet jag redan. Jag köpte...
2
Svar
37
· Visningar
7 370
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Någon här som har ett fullblod efter Be My Chief eller Boldly so? Har ett fullblod efter dem, född 2003 och om någon har ett fullblod...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Shadows12
·
Anläggning Skulle uppskatta att få lite tips på hur vi ska kunna fixa till våran ridbana. Vi flyttade till egen gård i början av året, på gården...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: Catrool
·
Gnägg En fundering...kan försäkringsbolaget kräva tillbaka ersättning som de batalt ut i samband med sjukdom på hästen om det senare visar sig...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Billy
·
Ekonomi & Juridik Jag har köpt häst både av privatperson och företagare, är rätt insatt i vad som gäller när man som privatperson av näringsidkare - men...
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Masse
·
Hästmänniskan i går var jag uppe på hästryggen för första gången på 9 månader, andra gången jag vistades i ett stall sedan oktober. Var igår och...
Svar
2
· Visningar
1 387
Hästmänniskan När jag köpte min häst för tre år sedan hade jag inga ambitioner att träna dressyr/hoppning. Jag var mest intresserad av att ha en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 044
Senast: Smulan75
·
Ekonomi & Juridik Jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu. Nu är det så att jag i dagarna ska köpa två hästar som nuvarande ägare vill ha ett kontrakt...
Svar
17
· Visningar
3 255
Senast: Duplo
·
Gnägg Jag har alltid funderat på hur en häst egentligen kan springa med mer eller mindre höga knän. Menas det att de lyfter bakbenen högre...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp