Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Eftersom jag har mina hästar hemma och är ensam i stallet, inga inhyrningar, så ha vi ju problem med att aldrig kunna åka på semester...
2
Svar
37
· Visningar
4 408
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Såhär är det: Jag har eget stall där 2 av mina 3 hästar står (en är utlånad). För ca 2 mån sedan tog jag in en numera kompis, då...
2
Svar
28
· Visningar
3 288
Senast: purity_666
·
Hästmänniskan Ja helt enkel, hur går man till väga för att göra en anmälan om vanvård anonymt, helst via mail så bilder kan bifogas? Jag är tydligen...
Svar
19
· Visningar
2 761
Hästmänniskan Vet inte om detta är rätt ställe att ställa frågan, annars får mod flytta mitt inlägg. Är det någon som vet om det behövs några extra...
Svar
3
· Visningar
1 154
Hästmänniskan Jag har vetat länge att tävlingsambitionerna är lagda på hyllan för mig (skaffar ny pålle till tävling men behåller min lille älskling...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Ja hur GAMMAL är man när man är GAMMAL ryttare ? Den äldsta ni känner som rider aktivt? Jag vet en gubbe som är 70 år som rider men inga...
Svar
13
· Visningar
3 062
Senast: Popcorn
·
Hästmänniskan Har ni något förslag på kanal som inte har fyrverkerier vid nyår? Tänkte ha radion på i stallet då det finns två hästar där som jag...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag har sen jag var 6 år gammal älskat hästar. Tillbringat all tid i stallet. När jag var 15 fick jag min första egna häst och efter det...
Svar
15
· Visningar
2 587
Senast: sofiia
·
L
Hästmänniskan Varning för lång text, jag hoppas verkligen att nån orkar läsa och kan peppa mig till det ena eller det andra... :cry: Jag har nu...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 848
Senast: longwaydown
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
125 767
Senast: Bubban
·
Hästmänniskan Hej alla kloka bukefalister! Jag har en dröm....om att skaffa häst hemma på gården. Men som ridskoleryttare jag är känner jag att det...
Svar
2
· Visningar
1 225
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som hjälper till med stallsysslor istället för att betala stallhyra? Jag hyr plats på en lösdrift för 750...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 542
Senast: Lobelia
·
B
Hästmänniskan Jag och min man planerar att åka på en kortare ridresa i år - helst tidig vår. Vi är sugna på Baltikum - nära och spännande(?). Någon...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: gutenviks
·
Hästmänniskan Usch ja, nu behöver jag verkligen lite rådgivning känner jag. Går sista året på gymnasiet och har fortfarande inte bestämt vad jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
10 221
Senast: videnlis
·
Hästmänniskan Jag tänkte bara höra lite om hur personer gjort med praktik. Jag vill söka in till hippologen och behöver då praktisera. Jag har pratat...
Svar
11
· Visningar
3 600
Hästmänniskan ...och ni som inte har blivit bra... Nu är man less och behöver lite pepp. Efter från och till problem med ryggen i 8 år lyfter man...
2
Svar
29
· Visningar
8 863
Senast: Bellan12
·
L
Hästmänniskan Köpt en hästgård, inflytt snart... Sonen är 1 år och har sedan födsel haft atopiska eksem och komjölksallergi. Fick för någon vecka...
2
Svar
34
· Visningar
5 827
Senast: lake_island
·
R
Hästmänniskan Hej Alla Glada & God Jul :) ! Nu är det så att jag tänkte om alla ni som har egen häst skulle kunna hjälpa mig. Det är nämligen så...
2
Svar
37
· Visningar
4 135
Senast: Tiger06
·
H
Hästmänniskan Hej ! Nu har jag tänkt på det här i flera år och nu tycker jag att räcker detta med lagen om att hästar får bara vara ute max 16...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
14 276
Senast: Pancakes
·
M
Hästmänniskan Ska sondera terrängen för stall (Västerås) och ett stall, har ej tittat på det ännu men ska titta efter helgerna och anmäla intresse om...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: worthless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp