Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är dålig på att vara ponnymamma, tror jag. Min dotter är inte alls tacksam över att jag kan lägga den där tiden som jag lade på min...
Svar
14
· Visningar
3 067
Senast: Ilini
·
Hästmänniskan Aftonbladets artikel - "Djurkyrkogården" Helt sjukt att man år 2010 (snart 2011) kan komma undan med något sånt här och bara få...
2
Svar
21
· Visningar
3 107
Senast: Leoni
·
Hästmänniskan Vår 11-åriga dotter har en egen b-ponny som hon tränar en hel del med och vill även tävla. Än så länge har vi varit på mindre...
Svar
12
· Visningar
2 177
S
Hästmänniskan Enligt stallägaren har det kommit en ny EU regel som säger att hon måste ha en kopia på hela hästpasset, alla sidor. Hon måste ha det på...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 750
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Samtidigt som jag mockandes försökte få tiden att räcka till idag, slog det mig! Hur mycket lär jag mig inte, utöver hästkunskap? :idea...
Svar
5
· Visningar
1 375
Senast: Klaralove
·
H
Hästmänniskan Jag har fastnat. Jag är en tjej som vill bli en riktigt duktig hopprytttare. Jag älskar hästar, sporten och jag de är detta jag vill...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 966
Senast: Roucle
·
L
Hästmänniskan Ja bättre rubrik kunde jag inte riktigt komma på, men jag undrar om ni hästmänniskor där ute har någon kreativ/billig lösning på mitt...
Svar
12
· Visningar
2 538
Senast: Nanook
·
Hästmänniskan (vet inte vart jag ska lägga denna fråga, flytta tråden till behörig plats om önskas) Har funderingar på att ha uthyrning på...
Svar
5
· Visningar
1 487
Senast: nowa
·
H
Hästmänniskan Har hamnat i en lite knepig situation som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur på bästa sätt. Så om ni har några bra tips så hade...
2
Svar
21
· Visningar
3 867
Senast: Donnaline
·
L
Hästmänniskan Den 10e september 2010 dog min allra bästa vän i hela världen. Denna vännen hade hjälp mig genom 5 år. Det kan låta som en kort tid...
Svar
15
· Visningar
2 064
Senast: lilla_maaliiin
·
Hästmänniskan Hade en liten diskussion med en annan bukefalist om reservationer på försäkringar men vi kom inte fram till något. Säg såhär: Man...
Svar
16
· Visningar
1 831
Senast: kopparberg
·
M
Hästmänniskan Jag har aldrig i mitt liv suttit på en häst eller ens varit intresserad, men min dotter (6 år) ville börja med ridning och jag anmälde...
2
Svar
26
· Visningar
7 523
Senast: Rio
·
Hästmänniskan Jag antar att jag egentligen mest skapar den här tråden för att skriva av mig lite, men om någon har några råd så tar jag tacksamt emot...
2
Svar
20
· Visningar
4 227
Senast: Ponylove
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Hej!!! Jag vill fråga, om det finns någon som studera på Flyinge??? Jag vill kanske studera där senare?!? När börja man där? Efter...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnat rätt! Har en vän som har en häst som hon tävlat ganska flitigt med (Stått sen 3 månader tillbaka). Det finns...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som jag skulle vilja höra era synpunkter på. Jag har nämligen just nu mitt egentliga drömjobb, men är ändå inte...
2
Svar
27
· Visningar
4 262
Senast: fio
·
Hästmänniskan Nu var det gjort. Stoet vi hade fick somna in idag tidigt i morse. Nu springer hon på de gröna ängarna...:cry: Just nu känns det bara...
Svar
17
· Visningar
1 935
Senast: Dana
·
Hästmänniskan Halloj alla glada bukefalosar! Nu vet jag inte om jag hamnat rätt men vi försöker här. Det är nämligen så att jag har ett litet...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 082
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Ni som har häst och jobbar (vilket jag antar att majoriteten av vuxna med häst gör ;) ) vad tycker ni är bäst av dessa alternativ: 1...
2
Svar
36
· Visningar
3 279
Senast: BernT
·
E
Hästmänniskan Varför finns det inte en enda seriös uppfödare i hela världen, så känns det just nu! :cry::cry: Har en fråga om varför man inte vill...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
15 048
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp