Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag har precis flyttat till ett nytt stall där de är mer lugn o ro och mycket fina rid/körvägar samt inget bråk o tjafs om allt. Men...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: Toktjejen
·
N
Hästmänniskan Jag anser mig sitta lite i funderingarnas hörn. Jag är ute efter att köpa häst. Tror jag. Samtidigt tycker jag inte det är så kul att...
2
Svar
25
· Visningar
3 561
Senast: Cizma
·
9
Hästmänniskan Hej jag ska gå ut 9:an nu till våren som kommer och jag undrar om ni har några guldtips? Det jag vill komma in på är ett...
2
Svar
27
· Visningar
3 682
Senast: Finite
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
116 997
Senast: nyfiken72
·
M
Hästmänniskan Red i min "ungdom" och nu har hästintresset tagit fart igen när våra döttrar börjat rida på ridskola. Även min man har visat intresse...
2
Svar
23
· Visningar
3 408
Senast: Cizma
·
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 688
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Har under en längre period inte haft nåt hästintresse alls, inte ens haft lust att gå ut och klappa dom... Har inte ridit på flera...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan I hela mitt liv har jag varit tokig i hästar och allt som hör därtill. Jag fick kämpa för att få börja rida, minst sagt! Innan dess så...
2
Svar
22
· Visningar
4 271
Senast: Torktumlare
·
V
Hästmänniskan På mitt jobb annordandes en motionstävling, individuellt i arbetsgrupperna (låter ju korkat men vet inte riktigt vad jag ska kalla det )...
2
Svar
36
· Visningar
3 631
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan ni ser någon som gör så galet fel att det gör ont i er? Tex om ni jobbar som tränare och någon gör saker som faktiskt kommer skada...
Svar
9
· Visningar
1 512
Senast: eigollet
·
Hästmänniskan Det läggs tid och pengar i oändligheter för att få/hålla hästen i kondition men det är inte många jag känner i hästvärlden som tränar...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 106
Senast: todde
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag har, som jag skrivit om i en tidigare tråd, börjat ta ridlektioner med min häst. Saken är den att jag har inte körkort och...
Svar
12
· Visningar
1 617
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hästmänniskan Opererades för inflammerad blindtarm för några dagar sen, och undrar mest vad ni buke-människor som genomgått samma sak fått för...
Svar
17
· Visningar
9 786
Senast: Ceta
·
E
Hästmänniskan Hej! Hoppas tråden ligger rätt. Jag skriver mest för att få skriva av mig. Jag har ridit mer eller mindre regelbundet i 18 år, och gick...
Svar
10
· Visningar
1 752
Senast: Ponnytant
·
M
Hästmänniskan Jag har funderat lite smått med det här om vikten. När jag har sökt medryttarhäst har jag alltid satt ut en egen annons där det står att...
Svar
16
· Visningar
2 688
Senast: Ilandra
·
Hästmänniskan Jag har en väldigt speciell varmblodsherre som är 10 år. Han är värd lite i pengar men har ett enormt känslomässigt värde för mig. Jag...
Svar
16
· Visningar
2 092
Senast: fiaskurken
·
Hästmänniskan För ca 5 år sedan blev jag avkastad och gjorde mig ganska illa, kort och gott: Jag landade på nacken. Sedan några år tillbaka har jag...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Ni som jobbar i stall, hur orkar ni både psykiskt och fysiskt? Jag jobbar på en ridskola, är helt själv med 27 hästar (varav 7...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 898
Senast: KungTulle
·
F
Hästmänniskan Hej, jag går i nian nu men ska om några månader välja gymnasium. jag funderar då på ett naturbruksgymnasium med inriktning på "hästar"...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Finite
·
Hästmänniskan Har diskuterat kring att få ta hem en häst på prov inför ev köp. Orsaken till prov är att jag egentligen inte är helt 100% på att...
Svar
16
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp