Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) Jordbruksverket har i ett beslut meddelat Swedish Painthorse Association (SPHA), att de enligt nuvarande plan- och riktlinjer...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Han måste vara riktigt bra för att vinna”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Agriahoppet är stilhoppningscupen för de som rider 1,20-hoppning och som har sin final under tävlingarna i Globen. Nytt för i...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NWT) Mulle är en charmig skämtserie om en envis ponny som har en alldeles egen vilja. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvRF) AgriaHoppet är en stilhoppningscup för alla som tränar och tävlar 1,20-hoppning. Cupen blev en succé ifjol. I år kan ännu fler...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Det gäller att ha en bra mix”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
6 081
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Christoffer Forsbergs fälttävlanshäst Piece of Hope har fått en senskada. Det är ännu oklart hur länge den regerande svenska...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Hästnäringens Nationella Stiftelse (HNS) vill införa gemensamma riktlinjer för tävling med häst. Idag finns tävlingsregler...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (YA) Skurupsbygdens hästsportförening står inför en mycket spännande och intressant säsong. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (YA) Akka ridklubb är speciell så tillvida att den inte bedriver någon tävlingsverksamhet utan är helt och hållet inriktad på ridskole-...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Jag ska ringa henne”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Lera tillhör inte de vanligare byggnadsmaterialen i vårt land i dag. Men med sina värmelagrande och fuktabsorberande egenskaper är...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Jag hoppas att jag får köra för vad jag presterar i sulkyn och inte säger i tv:n.” Läs mer...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvRF) Rolf-Göran Bengtsson och Helena Lundbäck startar i sista världscupkvalet, Rolex FEI World Cup?, i ´s-Hertogenbosch, Holland om...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Årets andra nationella ponnydressyr lockade ett stort startfält, vilket gjorde tävlingsdagen lång. Strax före klockan nio på...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) "Jag säljer mig inte hur jävla billigt som helst". Läs mer...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvRF) Carin Lindströms Utbildningsstipendium tilldelas årligen årets mest lovande ponnydressyrryttare mellan 11 och 15 år. Stipendiet...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Linda Heed har nu gjort sin andra tävlingsvecka på Atlantic Tour i Portugal, och fortsätter att plocka placeringar. På...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Den 19-22 mars gör Rolf-Göran Bengtsson ett sista försök att kvala till världscupfinalen i Las Vegas, vid tävlingarna i...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NK) Intresseföreningen för en multiarena på Pitholm har lovat bort sina pengar till den företagsgrupp som vill bygga träningsbana och...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp