Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (NT) I morgon drar de olympiska spelen igång för Helena Lundbäck och med sig till Hong Kong har hon en riktig joker i Erbblume. -...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) - I dag såg man på Isabell att hon ville vinna och det var hennes vilja som avgjorde. Anky red lite mer försiktigt. Jag...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Newsdesk) - Det kan liknas vid att du har bokstaven V och drar ihop den till bokstaven I, förklarade svenske landslagsveterinären...
Svar
0
· Visningar
865
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ÖP) Vid Nordiska mästerskapen för islandshästar som avgjordes i Selfjord, Norge, knep Sverige totalt 29 medaljer varav 13 guld...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HBL) - Idealet hade ju varit att kunna följa min träningsplan med Max här före start. Men nu kom febern emellan och jag var rädd för...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Det danska dressyrlaget nämnde inte något om medaljchans när laget höll presskonferens på tisdagen. - Min häst Don Schufro...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NWT) Värmlandsägda islandsstoet Ör slog i går på stort. I de Nordiska Mästerskapen, som i år hölls i södra Norge, tog hon hem...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Shire- och tinkerföreningen hade under helgen en gemensam riksutställning i Borås. Morgan Johnsson och Kurt Larsson dömde...
Svar
0
· Visningar
1 060
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SR) Hur gör man egentligen för att få hästen att hoppa? Och hur håller man sig kvar på hästen...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) I våras begärde Lomma ridklubb akut ekonomiskt stöd från kommunen på 200 000 kronor, men nu ser klubben ut att klara sig...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Att jobba med sitt stora fritidsintresse är för många en dröm som aldrig går i uppfyllelse. För Susanne Johannesson är det en...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BT) Snart börjar Bollebygds ridklubb projektera sitt nya ridhus. Under tiden renoveras taket på det gamla...
Svar
0
· Visningar
575
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Varning, men inget avslag. Så kan miljönämndens inställning till planerna på ett område med sex nya hästgårdar i Norra Varalöv...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Även den tänkta fortsättningen av den pågående utbyggnaden av nya Gustavslund blir ett fall för högre instanser. Planen för den...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VT) Två hästar blev påkörda av tåget utanför Gamleby. Hästägaren anser att tågföraren kunde gjort mer för att undvika olyckan...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (KB) Susanne Ankermark från Äsphult utanför Träne infriade favoritskapet till sitt andra raka SM-guld i körning, trots en mindre bra...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) - Jag var i Aachen och såg Grand Prix-dressyren och tänkte att ”det där kan jag klara”. Sedan såg jag Ludger Beerbaum i...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folkbladet) I juni skrev Folkbladet om Desirée Lindberg som för att kunna söka till hästgymnasiet var tvungen att läsa upp sitt...
Svar
0
· Visningar
682
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Hettan dallrar över Hongkong. Då sätter dressyrryttarna på sig yllefracken och höga hatten. -Det får man stå ut med, säger Jan...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: mahlmt
·
Hästnyheter (NSK) En häst hade precis rest sig från operationsbordet. En annan får vänta ett år tills skadan är läkt. Då gav resten av gänget...
Svar
2
· Visningar
1 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp