Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) Det blev 18 felfria ekipage i den inledande 1,35-hoppningen i SM för juniorer. Ungdomsryttarnas SM-start på 1,40-höjder fick...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Petri Puros Commander Crowe har aldrig förlorat ett lopp. Men det har sitt pris. Puro har fått ett lyxproblem på...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) De båda norrköpingsryttarna Malin Baryard Johnsson och Helena Lundbäck deltar inte i helgens SM-tävlingar utan samlar...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) Vi vet att hon är världens kanske snabbaste tjej på 100 meter häck. Men hur bra är Sanna Kallur egentligen som travkusk...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Trond Willy Wilhelmsens betalade 12 000 kronor för Quintus Karsk. Efter andraplatsen i Orsi Mangelli erbjöds han att...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NLT) Oväntade motgångar har på något sätt blivit positiva vändpunkter för Bengt Wejshag. – Jag gillar utmaningar och vill veta om jag...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Nu blir det lättare för allmänheten att njuta av lövskogen, utsikten och sluttningarna ned mot Lyadalen och Sinarpsdalen. Båstad...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Hästarna på Regionhästsjukhuset i Strömsholm testas för att se om de bär på sjukhussjukebakterierna MRSA...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Söndagen den 25 november håller dressyrryttaren Minna Telde en clinic på Ekenbergs Ridsportcenter i Norrköping...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (DD) Den första turen bakom en pålle, som hon minns, gjorde hon redan i fyra-fem-årsåldern. -- Då fick jag sitta bredvid pappa när vi...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) I dag börjar SM i hoppning på Grevagården strax utanför Skövde. Niklas Arvidsson från Helsingborgs FRK är en av ryttarna som kan...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Gotlands Tidningar) Steget från hästsport till motorsport behöver inte vara så långt. Fråga bara Emma Nilsson som tog steget från...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Tre fjärdedelar av EM-laget och Sveriges bästa young riders är på plats när Helsingborgs Fältrittklubb ordnar elittävlingar i...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Lokaltidningen) Efter det första halvåret vid den nya anläggningen i Håkantorp har Lödde Ridklubb funnit sig väl till rätta. - Vi är...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Adrian Chips uppladdning inför Orsi Mangelli var långt ifrån perfekt. Nu berättar Robert Bergh, 39, att han tvivlade...
Svar
0
· Visningar
689
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) Peter "Foppa" Forsberg äger Europas bästa treåring. I kväll vann Adrian Chip det italienska storloppet Orsi Mangelli - och...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) På onsdagen belönades dressyrryttaren Jan Brink för sitt arbete och uppbyggnad av Tullstorps Gård då han erhöll Lantbrukets...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Barometern) I stället för kvällslektioner har Stall Bätteropp, strax norr om Mönsterås, förlagt ridskoleverksamheten till dagtid under...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) - Förra året vann jag två bilar i Globen i år ska jag vinna alla tre, utbrister regerande världsmästaren Piet Raymakers...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Med stor marginal tog Föreningen Rengsjöhästen hem totalsegern i Ridborgarmärkestävlingenföre Alingsås RS och Enskede RS. -...
Svar
0
· Visningar
801
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp