Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) Elin Aspnäs med Tim har gått till final i dressyr. Hopplaget blev femma och Sverige är fyra i fälttävlan inför lördagens...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Det svenska hopplaget kom på femte plats i fredagens nationshoppning. Storbritannien vann före Nederländerna...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Sista ponnystarten resulterade i en andraplats i Falsterbos Ponny Grand Prix för Helsingborgs ryttaren Eleonor Bellander och...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Caroline Svensson med Katitzie är på delad sjunde plats och bästa svensk inför fortsättningen av ponny-EM i fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Den svenska enbetskusken Ann-Christine Arvidsson kom på sjätte plats i den inledande dressyren vid helgens VM i körning för...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Petronella Andersson var felfri i ponny-EM:s inledande tidshoppning med Laura Lady. Övriga svenska ryttare hade fyra fel...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Framtiden ser ljus ut för Eleonor Bellander. I dag i Falsterbo gör hon sin sista ponnytävling. Sedan satsar hon vidare på stor...
Svar
0
· Visningar
610
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) Vid entren står en liten svart häst med lila plastträns, tuppkam och vita rutor på rumpan. – Det är vanlig målarfärg...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) Hon är yngst i personalstyrkan och löneförhandlar med personer som var hennes ridlärare när hon var fjorton år...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Skånska Dagbladet) Han har sett hur andra lyckats och drömmen är att själv nå världseliten. – Jag vill gå hela vägen, säger Fredrik...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NT) 38 brukshästar bedömdes under premieringen utanför Sonstorp. http://www.nt.se/finspang/artikel.aspx?articleid=939157
Svar
0
· Visningar
606
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (UNT) I juni i år startade Linda Söderman på Gräsö turridning med islandshästar. Turerna bjuder på havskänning och en upplevelse utöver...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (UNT) — Jag har ganska lätt att känna mig tillfreds med tillvaron. Jag har alltid sett mig själv som en luffare genom livet. Jag tar...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BLT) Karlskrona Lyckå Ridklubb bekräftar att man sålt Sjötorp i Bastasjö till Carolina Klüft och Patrik Kristiansson. Men än så länge...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (T&D) Hägerneholms ridklubb får maka på sig när Arninge ska växa till ett nytt regionalt centrum. Men de som rider på anläggningen är...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) - Det var otroligt häftigt, kommenterade Elisabeth Hjelm sin vinnarritt med ponnyn Fighter. Hon vann ponnykürfinalen...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) 75 shetlandsponnyer var anmälda till Shetland Nords utställning i Delsbo på lördagen. Helena Kättström var domare och utöver...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Nu kan Johanna Rinnesjö, 15 år, från Linköping kalla sig drottning av Ryttarspelen. Hon vann både Drottningens Pris, den...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) Nu vill Lantbrukarnas riksförbund, LRF, göra föräldrar och lantbrukare uppmärksamma på riskerna för barn i lantliga...
2
Svar
27
· Visningar
2 883
Senast: TomasN
·
Hästnyheter (HD) Efter en anmälan från en privatperson mot internetföretaget Equipe kräver nu Datainspektionen (DI) ett svar från företaget...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Schrewelius85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp