Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Travnet) Har hästar humor, vad tror du? Apropå Ferlin-dikten i senaste Perssons plock. "...hästar har ingen humor, inte det minsta...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ATG) Obesegrad i år och med ett mycket gott rykte. Al Maradi är stortränaren Michael Kahns nya treåringslöfte. - Nu får vi se hur...
Svar
0
· Visningar
689
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NT) För Katarina var bondelivet en dröm som förverkligades. För svärmor Ulla var det tillfälligheter som gjorde att hon helt plötsligt...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Norra Skåne) Vinslövs Ryttarförening är en tuff rookie i ridsportallsvenskans elitserie. På valborgsmässoafton går Vinslöv i elden och...
Svar
0
· Visningar
1 388
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Östran) Söndag är en stor dag både för kungen som fyller 60 år och för Harry som för första gången ska gå som pukbärare med beridna...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) En handfull svenskar startar Badminton, världens svåraste fälttävlan, 4- 7 maj...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Elitloppet håller på att förvandlas till ett SM över kort distans. Den känslan har jag fått de senaste åren...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: PÄMMI
·
Hästnyheter (SVT) En lång flygresa behöver inte vara ett hinder för en bra hopphäst. Världscupens final avgörs i Kuala Lumpur i Malaysia, 20-25...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Fälttävlansryttaren Anna Lidar var den enda svenska representanten i världscupkvaltävlingen i Ballindenisk, Irland...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Gotlands Allehanda) Travkrönika: Valet var ganska enkelt när jag i lördags begav mig till Skrubbs för hinna med att kolla in ett par...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ATG) Drottningen har tillfälligt tvingats abdikera. I går halsopererades Fama Currit efter sin kollaps i årsdebuten. - När man söver...
Svar
0
· Visningar
703
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ATG) Onsdagen blir hektisk för Stig H Johansson. Femton hästar till start på Solvalla, varav åtta inom V64. Dessutom ska han...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Guiden) Robert Karlsson slutar som VD på Solvalla. Robert tycker inte att han har gjort ett bra jobb och därför har han sagt upp sig...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VLT) Rolf-Göran Bengtsson red in på tolfte plats, när världscupfinalen i hoppning drog i gång i Kuala Lumpur, Malaysia, på torsdagen...
Svar
0
· Visningar
622
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) Tor Josefsson krockade med en häst, bröt nacken och blev förlamad. Fyra månader senare går han igen. - Nu längtar jag...
Svar
1
· Visningar
1 184
Senast: Ewelina
·
Hästnyheter (NSD) När nöden tränger på efter en skumpig träningstur ropar jag åt gubben att ta tömmarna. Han släpper det han har för händerna och...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: TinyWiny
·
Hästnyheter (NT) Lotta Jerhammar-Cidheden hade en lyckad helg vid de nationella tävlingarna i Lidköping. På lördagens slutade hon fyra i klassen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen) En norsk häst men en svensk kusk. Den nordiska förbrödringen var total sedan Thai Tanic vunnit Olympiatravet med Björn...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Det är inte fel att kalla travhästen Järvsöfaks för världens främsta kallblodstravare. Han är en stjärna från Hudiksvall...
Svar
0
· Visningar
602
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NK) Svensk travsport lever mycket på sina amatörtränare. Göran Vikström från Måttsund är en av tusentals som arbetar i det tysta med...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp