Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad i hela världen är en OFFICIELL veterinär? Hur vet man vilken man ska anlita? Ska importera häst från Danmark och behöver ju det där...
Hästmänniskan
för att bygga två boxar i en befintlig byggnad behöver man når tillstånd för det? hittar inte om man behöver det. det jag ser är om man...
Hästmänniskan
Hej, jag bara undrar hur ni har löst gödselhanteringen. Kan man anlägga betongplatta sj? hur stor måste den vara för tre hästar? Finns...
Hästmänniskan
Jaklaget som har använt vår (nyinköpt gård) mark att jaga på kontaktade oss ang att de vill skriva kontrakt på att få fortsätta jakten...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har vart och kikat på ett helt fantastiskt hemmarn där möjligheten finns för att ha häst (med lite ombyggnationer). Problemet...