Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag bor rätt nära en ridskola som i stort sett sen den startades har haft bekymmer med markägare. Inte så konstigt, de rider i...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: lady_vip
·
L
Hästmänniskan Letar efter byggfirmor som utför detta men kan inte hitta ngt när jag googlar? Finns det någon här som kanske har länktips?
Svar
2
· Visningar
2 226
Senast: BeastieBabe
·
H
Hästmänniskan Är det bara jag som tycker att det är lite stressigt när man ska ta in sitt hö och hösilage? Då tänker jag mest på vädret för SMHI... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 601
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Någon som tagit ett lån för att kunna köpa en häst? Hur mycket? Vars ifrån? Hur mycket betalar ni av i månaden? och under hur lång...
Svar
16
· Visningar
1 932
Hästmänniskan Jag minns att en av tränarna i mitt gamla stall brukade gödsla med vanligt vägsalt och hans hagar var alltid grönast med mest gräs...
Svar
6
· Visningar
2 006
Senast: vindvissla
·
M
Hästmänniskan Efter tre tunga år tillsammans är det nu nästan bestämt att jag och min kära häst måste gå skilda vägar:cry: Funderar starkt på att...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: CillaW
·
Svar
0
· Visningar
156
Senast: TwiggyM
·
H
Hästmänniskan Vad i hela världen är en OFFICIELL veterinär? Hur vet man vilken man ska anlita? Ska importera häst från Danmark och behöver ju det där...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: hopp_o_galopp
·
G
Hästmänniskan Hej! Jag har ingen erfarenhet av sommarjobb men jag ska börja sommarjobba nu i sommar kanske i ett travstall, & han undrar hur mycket...
Svar
3
· Visningar
862
Hästmänniskan för att bygga två boxar i en befintlig byggnad behöver man når tillstånd för det? hittar inte om man behöver det. det jag ser är om man...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Detta är ingen annons.... Vi komer innom kort att flytta in i våran nya gård. MEn stallet där är mycket mindre till ytan än vårat...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: Rie
·
S
Hästmänniskan Jag undrar hur ni betalar, kontant eller lånar ni pengar? För mig känns det svårt att spara i hop pengar till en häst kommer ta lång...
Svar
11
· Visningar
1 326
Senast: Suss
·
R
Hästmänniskan Ponnyn skulle säljas, men köparna betalade aldrig. Överenkommelse att de skulle få låna ponnyn till sin son och att den skulle gå som... 2
Svar
31
· Visningar
3 607
Senast: ridtravare
·
Z
Hästmänniskan Hej, jag bara undrar hur ni har löst gödselhanteringen. Kan man anlägga betongplatta sj? hur stor måste den vara för tre hästar? Finns... 2
Svar
22
· Visningar
4 917
Senast: Månsane
·
Z
Hästmänniskan Hej! Jag har kommit fram till vad jag vill göra på mitt projektarbete i trean på gymnasiet, hästfilm* Den kommer bli som en vanlig...
Svar
3
· Visningar
1 196
Senast: Mestur
·
Hästmänniskan Jaklaget som har använt vår (nyinköpt gård) mark att jaga på kontaktade oss ang att de vill skriva kontrakt på att få fortsätta jakten...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: jerseyko
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag har vart och kikat på ett helt fantastiskt hemmarn där möjligheten finns för att ha häst (med lite ombyggnationer). Problemet...
Svar
7
· Visningar
1 675
Senast: Mestur
·
K
Hästmänniskan Hur fungerar det egentligen att importera hästsaker? Hur ska man gå tillväga? Tar man kontakt med en tillverkare eller ska man ta...
Svar
4
· Visningar
4 092
Senast: Strajder
·
Gnägg En bild på när hästarna just har släppts ut på grönbete
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Caotica
·
R
Hästmänniskan När tror ni att man är redo att ha egen häst? Jag är grymt sugen, vi har råd, tid och nära till stall med kunniga personer. The thing...
Svar
18
· Visningar
1 638
Senast: sandy_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka