Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Tanken slog mig. Jag har nog ingen försäkring... på mig själv alltså. Tänk om något händer mig till äst - och det kan det ju gör! Det...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: solregnen
·
P
Hästmänniskan Har ni hagar som är brevid varandra som endast är avdelade med elband/tråd? Jag vet att det rekomenderas att ha mellanrum så hästarna...
Svar
18
· Visningar
3 948
Senast: Egonson
·
J
Hästmänniskan Vad ska jag göra? I stallet där jag har hästen nu finns en person som gör livet svårt för mig.. att personen i fråga är tillsammans...
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: JenniferBatten
·
S
Hästmänniskan Någon som vet hur det går till att få hästen kollad? Kostand? Hur mycket tid behövs? Vilka problem kan upptäckas och hur åtgärdas de?
Svar
3
· Visningar
1 638
Senast: remmis
·
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt nu. Hur svårt/lätt tror ni att det är att starta egen hästbutik i en relativt liten stad med två andra... 2
Svar
29
· Visningar
3 600
Senast: jenny82
·
M
Hästmänniskan Söker efter hästhandlare i holland. Någon som känner till några sådana så vore jag super tacksam för svar! Min pålla är därifrån och...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: settis
·
M
Hästmänniskan Någon som har tips på ridhäst auktioner utomlands? För de olika förbunden m.m Gärna länk och tidpunkt när de brukar vara. Som en...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Är det så att alla ni som köper häst gör en klinikbesiktning och även röntgen? Vad är viktigast att röntga isåfall? Är det ngn som... 2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Pade
·
F
Hästmänniskan Till er som har eller har haft medryttare, vad tycker/tyckte ni om det?Jag är gravid och behöver någon som kan hjälpa mig någon dag i...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Fellow04
·
Hästmänniskan Visserligen är detta ett skolarbete men. Jag har som projektarbete i skolan att köpa in 4-5 hästar, utbilda dessa och sen sälja dom...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: mandaaa_
·
V
Hästmänniskan Är osäker på var jag ska läggatråden, men vi prövar här. Nu är det så här att jag ska låna ut min häst på foder i minst ett och ett...
Svar
17
· Visningar
2 511
Senast: Mia_R
·
S
Hästmänniskan Jag behöver hjälp med att reda ut en sak. Skulle bli väldigt glad om jag kunde få några synpunkter på detta. Jag håller på och säljer... 2
Svar
35
· Visningar
6 714
Senast: Mli
·
L
Hästmänniskan Allvarligt talat så funderar jag skarp på att säga upp försäkringen på min häst. Jag betalar idag ca 500kr i månaden. Mycket pengar... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
8 137
Senast: Tina110
·
L
Hästmänniskan Hej, jag vill ha sååå många tips som möjligt,allt ni kan komma på. Jag letar praktikplats, helst i skåne. Jag har mycket hästerfarenhet...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: lowe
·
J
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall! Vad tycker ni om denna ritningen? http://www.pixbox.se/pic_show_id7911393.html Det tomma stora utrymmet är...
Svar
17
· Visningar
1 431
Senast: mizz_beauty
·
B
Hästmänniskan Nu har jag nog läst allt som finns att hitta om hippologprogramet på Flyinge.. Själv hade jag velat gå med inriktning stallchef :idea...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Hur är era matvanor? Jag vet hur det är att vara hästägare. Äta nyttigt vad är det för nåt? När jag hade hästen innackorderad åt jag...
Svar
14
· Visningar
1 246
Senast: minda
·
P
Hästmänniskan Ang tillstånd för ponnyridning och prova på ridning. Så här är det tänkt. Jag kommer ev att ha ponnyridning varje söndag. kostar...
Svar
14
· Visningar
951
Senast: Ladan
·
K
Hästmänniskan Undrar om man kan ångra sig angående en försäljning av en häst, jag har en som har betalat en liten handpenning men jag känner så att... 2
Svar
33
· Visningar
6 966
Senast: CowboyDreams
·
L
Hästmänniskan Hejsan! Hittade för två dagar sedan min gamla häst som varit spårlöst försvunnen dom närmsta 8-9 år. Jag blev ju så otroligt glad och...
Svar
1
· Visningar
1 121
Senast: Lindzay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka