Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan hej skulle vilja ha lite mer kött på benen och råd av er som HAR importerat häst från utomlands..eller bara ni som vet... vill...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har ju läst om det där att alla hästägare, som har en eller flera hästar, som "får" gå till livsmedelsproduktion skall vara på något...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: MittNyaJag
·
X
Hästmänniskan hejsan! nu har jag bestämmt mej för att köpa en hästtransport. nu till mitt problem, är helt borta i djungeln av märken och modeller...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: mul
·
B
Hästmänniskan Har fått ett brev hem, om att miljönämden ska komma på inspektion i mitt stall. Där jag bara har mina två hästar. Och nu blev jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: Pocahontas
·
B
Hästmänniskan Jag har lite funderingar. Hästen i fråga har inget pass, måste man ha det om hon ska avlivas hemma? Inte slakteri alltså.? Hur går...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 320
Senast: krambanan
·
B
Hästmänniskan Skall bygga en gödselplatta, där skall gödsel från 4 hästar som går på lösdrift (mockar i "stalldelen"),höns och kaninbajs och det...
2
Svar
21
· Visningar
3 152
Senast: us_lover
·
W
Hästmänniskan När är det tillåtet att ha hästen ute dygnet runt utan ligghall? Har för mig att det har att göra med betestillväxten och...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: vdb
·
Hästmänniskan Hej Jag undrar lite hur det går till när man ska ha en fodervärd till sin häst. Ska ev ha ut min på foder, och undrar lite hur det...
Svar
6
· Visningar
12 085
D
Hästmänniskan Är det någon som vet hur mysket avtalsenlig lön ligger på för ridskolechefer och ridinstruktörer:confused: Har letat som en galning men...
Svar
5
· Visningar
932
V
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden ett arbete i Danmark som hästskötare och dem undrar hur mycket jag vill ha i månaden... Så mycket som möjligt...
Svar
14
· Visningar
1 341
Senast: ch791022
·
D
Hästmänniskan vad innebär egentligen detta "intyg" man ska skicka med anmälningsblanketten? Ska jag be tex min tränare att skriva att jag kan rida och...
Svar
6
· Visningar
1 190
Hästmänniskan Hej alla ni som går på Strömsholms gymnasium ;) Vad var det för poäng för att komma in för er? (jag menar inte den med ridprov m.m för d...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: MissOnly
·
C
Hästmänniskan Hur fungerar det om man vill stämma någon för förtal?Vad krävs för att ha en rimlig chans att personen ska åka dit på det? *trött på...
2
Svar
22
· Visningar
8 395
Senast: Penny_Lane
·
W
Hästmänniskan Vart går gränsen för "tillgång till sjukbox" egentligen? Pållarna kommer stå på lösdrift med möjlighet att dela av utrymmet till två...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Varför ska det vara så svårt att hitta en gård i NV skåne? Verkar som om alla vill ha hästgårdar nu för tiden, även de som inte pysslar...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 765
Senast: grafit
·
W
Hästmänniskan Vet inte om här är bäst men ville nästan ha den på gnägg :) (flytta om ni vill) Vad är lämpliga regler i ett inackoderingsstall? Vad...
Svar
4
· Visningar
2 250
Senast: Lavinia
·
Gnägg Tootsie, korsning islänning/knabstrup. Visst är hon söt!!!
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Jenny1
·
B
Hästmänniskan jag märker det när jag rider, och på filmsnuttar där jag dressyrar, jag spänner fram axlarna och har raka armar.. det ser jättefult ut...
Svar
7
· Visningar
1 791
Senast: BeastieBabe
·
P
Hästmänniskan Jag står i ett stall med fem hästar. vi är en härlig lite skara kompisar som nu har kommit på funderingar om egen stalljacka. nu...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Spegelboll
·
Y
Hästmänniskan Ska ju köpa loss min lilla häst nu snart, och det är hög tid att boka veterinärbesiktning. Jag hade tänkt besiktiga på klinik (ATG)...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: DubbelAnnika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp