Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik (Postade denna tråden förrut men den verkar har försvunnit på vägen:confused:) Tänkte bara höra om det är någon som har erfarenhet av...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Irmis
·
H
Ekonomi & Juridik Hur många kilo kan man räkna med att en hästspark har? En bakutspark från en normalstor jvligt arg häst som verkligen tar i för fullt...
Svar
19
· Visningar
4 953
Senast: ptr
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om jag ligger på rätt forum? :crazy: I alla fall har jag börjat fundera på att ta mig an ridskolans cafeteria som i nuläget...
2
Svar
21
· Visningar
2 757
C
Ekonomi & Juridik Jag har precis flyttat till en liten gård och på gården bor jag, min sambo, min dotter, två hästar och fyra katter. Planerar också att...
2
Svar
25
· Visningar
2 650
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Sitter och funderar på framtiden med häst, om jag kommer ha häst då osv... Funderar på om det hinns med. Ni som jobbar, hinner ni med...
2
Svar
30
· Visningar
3 238
Senast: Jenilee
·
B
Ekonomi & Juridik Vet inte om det är rätt ställe för denna tråden, men då får gärna moderator flytta den om det skulle vara fel. Det är så att idag när...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: BackorsExplosive
·
A
Ekonomi & Juridik Vad har ni för försäkring på er häst/ponny. Vad ingår och hur mycket betalar ni per månad?
3 4 5
Svar
98
· Visningar
29 276
Senast: Sjunior202
·
E
Ekonomi & Juridik Jag tänkte på en sak, och jag hoppas ni kan hjälpa mig med att få det på den klara sidan. :) Det handlar i alla fall om man får...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Em_E_liE
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med en annons :) Det är så att jag har en box som jag hyr ut. Vet inte om jag har haft väldig...
Svar
4
· Visningar
1 456
Senast: Lavinia
·
S
Ekonomi & Juridik Jag började rida igen för ca 1 år sen, efter flera år av uppehåll (är vuxen, mellan 25-30). Har sen dess varit medryttare åt några olika...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: Claudia2
·
Ekonomi & Juridik Hur är det nu, om någon gör en anmälan till djurskyddet, och djurskyddet (dvs länsstyrelsen) gör en inspektion. Vem betalar den...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 987
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Kändes som att vi kapade den andra tråden med diskussionen om vad som kan krävas av en hästskötare, så vi kan kanske fortsätta här...
2
Svar
31
· Visningar
2 418
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund unghäst (4år april) oinriden ska köpas, en vecka innan leverans framgår det att stoet är dräktigt och ska således föla juli...
Svar
6
· Visningar
1 549
Ekonomi & Juridik Jag kommer förmodligen köpa mig en valack, 7 år, som för tillfället är oförsäkrad. Jag kommer att försäkra innan jag tar hem hästen...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: steve
·
Ekonomi & Juridik och vete katten hur man stavar till det :P fick reda på att de ev söker en medryttare, eller liknande till stallets tävlingshingst...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Rouise
·
C
Ekonomi & Juridik Jag hoppas verkligen att jag inte gör något fel nu, jag har försökt att läsa alla nålade trådar och jag har förstått att man inte får...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: Challe99
·
I
Ekonomi & Juridik Hej, Jag är väldigt intresserad av äventyrare av olika slag. De flesta jag läser om korsar atlanten själva, cyklar till Nepal eller...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Lena_B
·
A
Ekonomi & Juridik Driver en enskild firma och eftersom jag kör så pass mkt bil i företaget så var det någon klok människa som tyckte att jag skulle köpa...
2
Svar
33
· Visningar
4 597
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik jaa precis det undrar jag! vilket papper är det egentligen som visar vem som äger en häst?? finns det verkligen ett register för...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Skogstroll
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Om det finns såna här trådar ber jag om ursäkt... Undrar lite vad folk betalar som hästägare, per månad? Stallhyra? Försäkring...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Senast: Hemi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp