Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är så himla besviken. Köpte ett par begagnade stövlar över nätet häromveckan för 1600 kr. De verkade vara i superfint skick och de...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 340
Hästmänniskan Jag har i min omgivning märkt att det finns ett visst motstånd mot att köpa en äldre tävlingshäst, där hästen bara har några få år kvar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 056
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger tråden rätt nu men: Jag lånar en häst på livstidsfoder som sällskapshäst sedan förra året. I kontraktet står...
2
Svar
20
· Visningar
3 972
Senast: Comfort
·
B
Hästmänniskan Någon som vet hur man ska gå till väga för att rädda/köpa en häst från Irland? Har så ont av att hästarna far illa och jag som ändå...
Svar
11
· Visningar
3 121
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Jag är på gång att skaffa en fodergrind till mina pållar. Eftersom jag har en shettis och ett halvblod så har jag funderingar på den...
Svar
13
· Visningar
3 255
Hästmänniskan jag hyr en stallplats (lösdrift) och nu när det töar så säger dom att vi är skyldiga att ta bort vattnet därifrån för det rinner ner i...
Svar
10
· Visningar
1 938
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Vad har ni för försäkringsbolag på era hästar? Vilket försäkringsbolag tkr ni är bäst osv? har ni lagt till något extra på era...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
19 078
Senast: Minett
·
B
Hästmänniskan Tja tjaa allihopa! :) Jag blev biten på låret av en ponny (aastort huvud) för lite mer än 6 veckor sen. Biggaste blåmärket jag haft...
Svar
12
· Visningar
4 523
Senast: 0therwise
·
Hästmänniskan moderator får gärna flytta tråden om den ligger helt fel! det är så att jag funderar på att kremera min häst när det är dags att ta...
Svar
7
· Visningar
1 739
Hästmänniskan Enligt Stefan Johanson, vd för Hästnäringens nationella stiftelse är det så. http://di.se/Artiklar/2011/3/18/230596/Rea-pa-hastar/...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 630
Senast: NilaD
·
E
Hästmänniskan hejsan är lite nyfiken vad ni betalar imånaden för er stallplats lite intressant att se skillanden ;)jag betalar 1100 för själva platsen...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 819
Senast: LinnLaakso
·
Hästmänniskan jag har lånat ut min häst på foder under 1 år pga att jag skulle avsluta mina studier, han har varit borta nu i 6 månader. Nu är mina...
Svar
14
· Visningar
2 049
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag har en ponny och en medryttare som jag haft i ett halvår nu, och i början funkade allt bra och det var frid och fröjd. Nu under...
Svar
10
· Visningar
2 369
Senast: Melrose
·
Hästmänniskan På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: Fossing
·
A
Hästmänniskan Hejhej. Är det någon som tänkt söka till Unghästutbildningen på Flyinge till hösten 2011? Isf, vad har ni för erfarenhet? Skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 506
Senast: alnebergg
·
M
Hästmänniskan Kommer att skaffa foderhäst nu för första gången och har letat överallt men inte hittat de frågor som jag vill ha svar på... 21-årigt...
Svar
8
· Visningar
2 178
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Vette tusan om jag lägger tråden rätt här nu, men den får väl flyttas annars.. Jag skulle vilja veta lite hur DU hade resonerat och...
Svar
8
· Visningar
1 888
Senast: Michayla
·
Hästmänniskan Min kompis har annons ute för hon letar en ponny åt sina barn. Hon har satt ut ett maxpris och en max mankhöjd och skrivit lite vad hon...
2
Svar
35
· Visningar
5 638
Senast: mumin
·
Hästmänniskan Jag har en vän som är intresserad av att gå en hästskötarutbildning eller liknande för att få lära sig mer grundläggande om ridning...
Svar
4
· Visningar
3 480
Senast: Fossing
·
Hästmänniskan ska köpa shettis, valet är mellan ett sto som är dräktigt och ett sto som inte rä det, annars kan de lika mycket,är nästan lika gamla...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp