Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: Raderad medlem 94602
·
C
Hästmänniskan I lördags på en hopptävling råkade jag och hästen vurpa, med ett brutet nyckelben för mig som följd... Någon annan här som brutit...
2 3
Svar
43
· Visningar
15 036
Senast: Jate Volim
·
Z
Hästmänniskan Var stallet ligger spelar ju sin roll i vad kallhyran kostar, men hur stor roll? Ska ev. hyra boxar i ett litet tomt stall och sköta...
Svar
16
· Visningar
4 131
Senast: Zilzal
·
Hästmänniskan Nu har jag nog bestämt mig. Min hovslagare(på klinik) hörde av sig till mig för x antal veckor sedan och sa att han hade hittat en häst...
Svar
18
· Visningar
2 336
Senast: Empalie
·
H
Hästmänniskan Jag ska inte sælja min hæst, skulle aldrig kunna har dærfør aldrig sålt någon. Men nu ska min foderhæst jag haft tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: Hæst
·
A
Hästmänniskan Nu har jag äntligen hittat en häst som jag vill ha och ska köpa. Men det var så himla längesedan jag köpte häst och kommer inte ihåg vad...
Svar
3
· Visningar
1 149
Hästmänniskan jag fyller 15 nu i augusti, har ridit sen jag var 6år. hästar har alltid varit min hobby, och jag har velat ha en egen så länge jag kan...
Svar
16
· Visningar
8 486
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej! jag skulle jätte gärna vilja resa till usa och jobba på en ranch där. helst i montana! jag har försökt att leta runt och hitta...
Svar
7
· Visningar
1 576
Senast: Sylvatica
·
Hästmänniskan Hur mycket går det att pruta när en köper häst? Skriver folk i allmänhet ut pris på sina hästar med prutmån eller är det en förolämpning...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 780
Senast: Luva
·
B
Hästmänniskan Hej! Vet att det finns många såna här trådar och jag har läst flera, men har inte fått svar på mina frågor riktigt. Jag har ridit på...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: spcs
·
Z
Hästmänniskan Hej :) jag vill gärna ha eran åsikt om följande händelse: jag har en inackordering i mitt stall, nu har vi bråkat lite. hon...
2
Svar
26
· Visningar
4 694
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Skulle behöva ha lite tankar och tips angående uppstallning i utebox.
2 3
Svar
40
· Visningar
8 288
Senast: iNHALE
·
L
Hästmänniskan Kanske skriver i helt fel tråd men då får ni gärna flytta den.. Jag har hittat en utbildning till hästfysioterapeut. Jag älskar hästar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
22 757
Senast: Neinor
·
L
Hästmänniskan Hej då försöker jag här då jag skrev på fel forum förut :o Jag skall hyra en häst i ett år och troligen köpa han men kan man byta...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: lacomte
·
F
Hästmänniskan Nu vill jag ha hjälp av er bukare! Jag vill veta alla era vardagsproblem som dyker upp i stallet. Observera att jag inte vill veta...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
18 116
E
Hästmänniskan Jag är själv medryttare och frågade ägaren till hästen om jag fick ta med mig en nära vän till mig, som sällskap och skjuts ut till...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 051
Senast: Lobelia
·
Z
Hästmänniskan hej :) vet inte om tråden ligger rätt men hittade ingen som passade bättre :) ska anlägga en paddock nu i sommar och undrar lite om...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: Inka-90
·
M
Hästmänniskan Funderar ev. på foderhäst istället för att köpa häst som första häst. Skulle vara intressant och roligt att höra av er som lämnat ut era...
2
Svar
31
· Visningar
3 555
Senast: startpompe
·
S
Hästmänniskan jag har fått ett jätte stort problem tänkte höra om någon vet vad man kan göra... det är en tjej som stallar in en häst som hon tagit...
Svar
14
· Visningar
3 819
R
Hästmänniskan Min häst ska avlivas och jag måste då ha med mig orginal passet. Hästen är ett varmblod och jag har ingen aning om jag har ett orginal...
2
Svar
25
· Visningar
2 398
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bukekullar 23/24
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp