Hem&Hobby

Om sådant som har med trädgård, hemfixande och heminredning att göra. Även om datorer, hemelektronik, spel m.m. Huvudmoderator: lizan
S
Datorer hur gör man så att mobilen och porten ansluter varandra/vilket program använder man? tacksam för svar
Svar
8
· Visningar
1 153
Datorer ...loggningen till Temporary Internet files ?? I såna fall hur ??
Svar
1
· Visningar
786
· Dasjenka
Datorer HJÄLP! vi ska göra ett eget företag på medielektionerna, och jag har valt hästuthyrning... men jag kommer verkligen inte på vad...
Svar
6
· Visningar
858
R
Datorer Så ni kanske vet om det går att få en bild från paint till internet? På ett enkelt sätt helst, så man KANSKE fattar :crazy: :o
Svar
4
· Visningar
890
M
Datorer Har gjort en tabell, min hästs stamtavla :) Tänkte att jag skulle ändra textstorleken på altihop så att det inte blir så stort, kan man...
Svar
8
· Visningar
961
· MaLu
Datorer eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen...
Svar
1
· Visningar
1 314
· SweetMelody
M
Datorer Vart kan man hitta en sådan? Hittade en för någpt år sen, men nu så hittar jag inte den längre... Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
1 581
· SweetMelody
Datorer Jag tror jag blir tokig och hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig. Jag har lyckats hjälpa pappa med att ladda ned DC ++ och Media...
Svar
2
· Visningar
1 597
Datorer Hur gör man för att visa bilder på en tråd? Om man inte har den på nån hemsida utan bara på datorn? :o
Svar
3
· Visningar
814
· Bonzaij
R
Datorer hur gör man för å få fram rutan där man skriver fusk? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 299
· Real_Life
C
Datorer Hur stor skillnad är det emellan de olika bolagen som erbjuder adsl i funktion? Vi har Tele 2...och vid vissa tidpunkter är det helt...
Svar
3
· Visningar
860
· crazy
Datorer Hur skriver jag när jag vill att bakgrunden ska vara fast? Alltså texten ska röra på sig och inte bakgrunden. Jag vill ha in det i... 2
Svar
20
· Visningar
1 735
MP3
Datorer Ni som laddar ner mycket - använder ni Kazaa? Och vilken version då? Har ni problem med spionprogrammen eller har ni laddat ner en massa...
Svar
14
· Visningar
1 081
· smulis27
Datorer Jag har försökt installera drivrutiner till ljudkortet, men utan framgång till mina föräldrars dator... Deras dator är av den, hmmm...
Svar
5
· Visningar
966
· Bubben
Datorer Jag kan inte längre trycka "Visa källa" på min dator. Eller klicka går ju alldeles utmärkt men sen händer det inget. Detta kan vara lite...
Svar
8
· Visningar
873
Datorer Är det någon som känner till hur man får bort den trojanen? Här >microsoft.public.security.virus< är enda stället där jag öht hittat...
Svar
6
· Visningar
1 003
· AnetteJT
H
msf
Datorer jag får nu ideligen in ett "program" som heter msf på min dator. det visar sej varje gång jag skriver in en adress som inte finns, och...
Svar
2
· Visningar
879
· hoshikuma
Datorer När jag ska försöka skriva ut från MS Word får min PC för sig att det ska vara fem centimeters marginal nedtill och på sidorna. Dessutom...
Svar
6
· Visningar
1 050
Datorer några gånger när jag rensat bland min skräppost: Jag blir smått irriterad på att de inte kan skriva eller stava rätt! :mad: Det är väl...
Svar
7
· Visningar
953
Datorer Jag har gjort, i Excel, en tabell på blad ett där man räknar ut momsen om man vet priset före moms och på blad två en tabell där man vet...
Svar
2
· Visningar
1 207

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

• Fint fullblod säljes

Hästnyheter

Bukefalos