Hem&Hobby

Om sådant som har med trädgård, hemfixande och heminredning att göra. Även om datorer, hemelektronik, spel m.m. Huvudmoderator: lizan
V
Datorer Vad är skillnaden mellan ATI Radeon och Geforce FX? Jag behöver ha ett nytt grafikkort eftersom mitt gamla är trasigt. Men har lite...
Svar
3
· Visningar
1 007
· Venus
Datorer men ämnes raden Re: thank you Ang:Re: Wicked screensaver Re: Your details har kommit i massor under dagen säkert över 50 st (2... 2
Svar
20
· Visningar
2 318
· Tippan
T
Datorer i Photo Shop 6.0. Hur gör man? Jag har för mig att jag gjort det, och nu funkar det inte alls :confused:
Svar
6
· Visningar
1 640
· Tippan
Datorer Vi har en brandvägg + virusskydd på vår dator. Det händer titt som tätt att det dyker upp varningar för att en viss IP-adress försöker...
Svar
3
· Visningar
1 427
C
Datorer problem med \"hotbar\" Laddade ner "hotbars" häftiga saker som man ska kunna använda vid brevskrivning tex "smiley-sar"...bakgrunder...
Svar
3
· Visningar
1 424
K
Datorer bilderna. Jag har bara en hejdundrandes massa siffror och ord. Skulle vilja "döpa" en bild till LINA HOPPAR t ex HUr gör man...
Svar
3
· Visningar
1 498
S
Datorer va tykks om MVG´s hemmis? färg och form? struktur? lätt att hitta? mer info kommer, men det är bara en skiss än så länge MVG
Svar
2
· Visningar
1 319
· simora88
Datorer Jag ska formatera om min C-disk *igen* :crazy: Har tillgång till både Windows 2000 och ME, någon som vet vad som skiljer dessa? Vilket...
Svar
11
· Visningar
1 490
· simora88
Z
Datorer Var kan jag se min dators ip nummer?
Svar
16
· Visningar
1 567
· Millz
Z
Datorer Jag har införskaffat mig en gammal cd-brännare. En Easy-CD Pro 95. När jag ska testa den så står det som i rubriken: "Barcode Not...
Svar
4
· Visningar
1 362
· Zora
B
Datorer hur tar man bort det viruset som kommer upp och man har en minut på sej att ta bort det?
Svar
4
· Visningar
1 450
Datorer Genom min arbetsköpare har jag blivit erbjuden ett tele- och internetabonnemang hos Utfors. Är det någon som har några erfarenheter av...
Svar
6
· Visningar
2 139
C
Datorer Hur gör jag för att få ett bra bredband. Bra = Billigt, snabbt etc. För en tid sedan fick jag nån slags inkoppling i TV-jacket av...
Svar
3
· Visningar
1 586
· Dasjenka
Datorer Vill varna alla!!!!det finns att läsa om inne på aftonbladet!många av mina nätpolare har varnat mig att ha datorn på mellan 20.00 och...
Svar
10
· Visningar
1 928
· spoff
G
Datorer hur gör man ? lr nån som har lust o lägga upp två ganska små filmer åt mej ? :D ;) :angel:
Svar
3
· Visningar
1 774
· SweetMelody
L
???
Datorer Hur gör man för att få länken till ett ord bara tex. "Kort" och så att man kan klicka på den istället för en jättelång adress?? :o
Svar
5
· Visningar
1 413
· LabeRt
L
Datorer Nån som vet någonstans som det är lätt att lägga upp kort? Jag fattar typ ingenting.. Försökte på tripod förut men det gick inte.. finns...
Svar
2
· Visningar
1 745
· LabeRt
Datorer hur gör man svartvita bilder?
Svar
6
· Visningar
1 644
A
Datorer http://us.f2.yahoofs.com/users/3f47cc7f_10c4e/bc/My+Photos/galenpanna.jpg?bc7C9R_AmkBBlLQI seer ni mig? 2
Svar
22
· Visningar
2 667
· Xenox
E
Datorer Jag försöker byta signatur, men det går tusan inte. Den gamla sitter envist kvar!! Det enda jag gjorde var att byta mening; vilken färg...
Svar
5
· Visningar
1 647
· Eem

Hästdiskussioner nu

• Böjprov
  • Nypon
  • Artros i kronleden - erfarenheter?

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Borde jag flytta?