Hem&Hobby

Om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, hemelektronik, prylar. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Huvudmoderator: lizan

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Huvudmoderator: Gunnar
Trådar
2 712
Trådar
2 712
Hemelektronik :mad: :mad: Aningens irriterande, min kära outlook har bestämt sig för att inte kunna skicka eller svara på NÅGRA mail från/till hotmail...
Svar
15
· Visningar
1 409
A
Hemelektronik så här är det: jag har laddat hem en film i avi-format (jaja, avi är bara skit, jag vet) problemet ä alltså att i medeia player kan den...
Svar
4
· Visningar
1 041
· **BORTTAGEN**
B
Hemelektronik Är urdålig på datorer så hoppas nån kan hjälpa mig. Jag vill kolla på en fil som är i Excel format,men jag kan inte se den, istället...
Svar
8
· Visningar
1 639
· Black_Cherry
O
Hemelektronik Finns det någon kod för en random ljudeffekt? Som det t. ex. är på www.lordoftherings.net (flashsida iofs). Säg att man har 5 olika...
Svar
2
· Visningar
1 063
· Omnia
M
Hemelektronik Hur gör man en färgbild svartvit? I t.ex. Microsoft Photo Editor?
Svar
3
· Visningar
1 339
B
Hemelektronik Jag har precis bytt dator och nu har jag fått en konstig upplösning när jag är inne på internet. Det verkar som om det är alldeles för...
Svar
13
· Visningar
1 210
· Tuffingen
Hemelektronik Det är så här att jag har en kompis som jbbar på hunddagis, och dom anlitade för et ttag sedan ett företag som byggde en hemsida åt dem...
Svar
7
· Visningar
1 795
Hemelektronik går det att återskapa den då? :confused: Jag har liksom en diskett som är relativt flitigt använd, den är inte full, och nu håller den...
Svar
17
· Visningar
1 273
S
Hemelektronik Jag har lagt upp en ny sida: http://medlem.spray.se/hoppaner/amistam.htm Och...tja... ni kan ju se själva att det blivit fel. Men om...
Svar
13
· Visningar
1 370
· Spider84
Hemelektronik kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?
Svar
9
· Visningar
1 412
S
Hemelektronik Man kanske inte ska skratta egentligen, alla är vi ju barn i början, men jag kunde då inte hålla mig för asflabb: Köpes
Svar
9
· Visningar
1 434
S
Hemelektronik ..varför vissa låtar man laddar ner på kazaa låter som en repig skiva efter 15-20 sekunder? Det är så på massor av låtar.. Nån som vet...
Svar
11
· Visningar
1 165
· SweetMelody
P
Hemelektronik Skulle någon, på ett förståeligt :smirk:, sätt kunna förklara för mig vad iframes är för något och exempel på hur och när man kan...
Svar
6
· Visningar
2 427
· Benzen
B
Hemelektronik Okej jag sitter här i scannerdjungeln och vet varken ut eller in! :crazy: Söker en scanner prisklass kanske 1.000-1.500 kr.. Vill ha så...
Svar
4
· Visningar
1 613
· Bubben
B
Hemelektronik Har lite film snuttar på min digetalkamera, men vart kan jag lägga upp dom på nätet? :confused: :bow:
Svar
2
· Visningar
1 317
· blondi3958
G
Hemelektronik Jag har fått något konstigt virus (?) på min dator... Det går inte att skriva A, händer ingenting.. (sitter på en annan dator nu) och så...
Svar
2
· Visningar
1 146
· glee
V
Hemelektronik Vad är skillnaden mellan ATI Radeon och Geforce FX? Jag behöver ha ett nytt grafikkort eftersom mitt gamla är trasigt. Men har lite...
Svar
3
· Visningar
1 074
· Venus
Hemelektronik men ämnes raden Re: thank you Ang:Re: Wicked screensaver Re: Your details har kommit i massor under dagen säkert över 50 st (2... 2
Svar
20
· Visningar
2 503
· Tippan
T
Hemelektronik i Photo Shop 6.0. Hur gör man? Jag har för mig att jag gjort det, och nu funkar det inte alls :confused:
Svar
6
· Visningar
1 738
· Tippan
Hemelektronik Vi har en brandvägg + virusskydd på vår dator. Det händer titt som tätt att det dyker upp varningar för att en viss IP-adress försöker...
Svar
3
· Visningar
1 537

Just nu

Hästfolk

Hästvård

• Hovböld - när ohalt?

Träning

Utrustning

Hästavel

Tävlingsgrenar