Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på att ta en kull valpar på min 2 åriga chihuahua tik, men samtidigt såklart rädd om tiken och man vet ju aldrig...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 768
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Ni hundexperter kanske kan hjälpa mig, för skojs skull? :p Jag ska inte skaffa hund idag, men hoppas göra det om några år (om jag bor i...
Svar
17
· Visningar
1 169
Hundavel & Ras Ja inte tjuvkika i min andra tråd =) Först långhårig med klippt nos Sedan klippte vi lite till så det blev en terrier...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras Det är ju många som har sina hundar på avbetalning, och det har fått mig att undra hur det skulle fungera om en hund tvingas avlivas pga...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Mkt bra detta tycker jag, fastän jag inte har några raser som är utsatta för det.
Svar
9
· Visningar
1 341
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras senario: min vän var hundvakt åt en chihuahua som löper och lämnats dit just därför. hennes väninna kommer dit som vanligt helt...
Svar
17
· Visningar
1 790
Senast: mylisen
·
Hundavel & Ras Har en släkting till mig som är väldigt sugen på att skaffa en Beagel. Mestadels för att de gillar storleken och utseendet på just...
2
Svar
20
· Visningar
3 206
Senast: AnnaJL
·
G
Hundavel & Ras Hej. Jag ska snart ta hem min lilla valp, saken är den att mina föräldrar har tiken och det jag började fundera på var, *Hur länge ska...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: aljan
·
Hundavel & Ras Måste ärligt säga att jag alltid tyckt att dessa på bild varit otroligt fula. Men jag såg en hund av denna ras IRL i fredags och jag såg...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 849
Senast: Hast-hund
·
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på att skaffa en Chihuahua och skulle gärna vilja få lite mer "vardaglig" fakta om denna underbara hundras :)...
Svar
4
· Visningar
1 089
G
Hundavel & Ras Hej Har en fråga ang benämningar av färger på hundar. Sitter och väntar på att få hem vår nya lilla familjemedlem - en chihuahua-tik...
Svar
4
· Visningar
3 749
Senast: Gargoyl
·
Hundavel & Ras Ok varför denna explosion av denna korsning? Beror det på vad jag tror att det blir trevliga hundar? Får de päls som ej fäller, klippning?
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: jassica
·
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet av den rasen? Friska långt upp i ålder?
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Ämelie
·
T
Hundavel & Ras Vill gärna ha lite info om denna rasen, hur är dom till sättet? Klarar dom av att gå långa promenader dagligen? Har dom andnings...
Svar
12
· Visningar
5 134
Senast: anhe
·
Hundavel & Ras ...från tråden om långhårig schäfer så slipper den bli kapad! Nej oreggade får inte tävla inom bruks (eller?). Vit schäfer kommer...
2
Svar
23
· Visningar
2 161
Senast: Isis
·
Hundavel & Ras ...Hur lydiga de än är så kan inte människan prägla bort det. " Ja vad säger man? Talar hon i okunskap månne...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 198
Senast: Bansan
·
Hundavel & Ras Jag är lite nyfiken på schäferns olika färger, skulle vara kul om ni som har bilder kunde posta bilder på dem! Även konstiga icke...
2
Svar
35
· Visningar
16 704
Senast: Darina
·
Hundavel & Ras Vilka raser ingår i gruppen "kamphundar"? Ibland går ju diskussioner om att man ska förbjuda "kamphundar" ( vilket är ett uttryck jag...
Svar
11
· Visningar
3 075
Hundavel & Ras Idag 13/6 - 09 på OG i Linköping. Mentalbeskrivare Hans-Erik Hansson. 1a kontakt, hälsning 4 1b kontakt, samarbete 3 1c kontakt...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: Gabbi
·
Hundavel & Ras Kan man säga att en vit herdehund är som en schäfer light? Vad skiljer dessa två raser åt? Kan man säga att herdehunden är lite...
Svar
5
· Visningar
2 488
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp