Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Eftersom lille killen ser lite "tanig" ut och snabbt "glömmer" äta när han ska så har vi bestämmt oss för att lägga till lite "gott...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: J3O
·
Övr. Hund Här ser ni herren som legat och guppat i vattnet ca 8 timmar om dagen! Ett under att han inte fått fuktskador och möglat... *fniss*
Svar
16
· Visningar
1 188
Övr. Hund Hörde att det var utställningsträningar i stockholm i våras, för en man som jag såklart glömt vad han heter.. Nån som var där? var det...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Lenis
·
T
Övr. Hund Ja, att inte ha hund fast man vill, alltså. :) Har i väldigt många år velat ha hund, men det har aldrig varit rätt omständigheter för...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Qira
·
M
Övr. Hund ni som har det hur löser ni det,låter ni hundarna vara hemma hela dagen?? tar ni med dom till jobbet?? ng släkting som tar hand om...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: replica
·
B
Övr. Hund Hej Finns det någon som kan tipsa om inoff. utställningar i småland eller i skåne? Det skall inte vara för sent att anmäla sig och...
Svar
6
· Visningar
3 638
Senast: bombi
·
L
Övr. Hund Jag har tagit över en rottweiler-blandning som är ca 1 år gammal. Jag vet inget om hennes bakgrund och hon verkar inte kunna mycket...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Zita
·
C
Övr. Hund Hej! Jag ska para min Shetland sheepdog tik till hösten och undrar då hur ofta hon skall äta per dag när hon är dräktig och sen hur ofta...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: caroliinaah
·
T
Övr. Hund HAr en jättemysig och snäll dobbis på 2 år. bor på landet med 600 m till närmaste granne. HAr sett ett lodjur i mina hagar samt att...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: trav
·
Övr. Hund Idag hälsade jag på min kusin och hennes man. De bor ute på landet och har tre jakthundar. I alla fall, två av hundarna hade jag inte...
Svar
2
· Visningar
2 771
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja va på utställning iag, å som ett litet pris fick ja en liten påse med precept foder. Han älskar de. Om de är av nyhetensbehag elelr...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Zita
·
R
Övr. Hund Hej! Jag funderar, (okej då, det är vell fortfarande kvar på "önskedrömmarstadiet" :angel:) att skaffa hund. Men då jag aldrig haft...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Atoxa
·
S
Övr. Hund Hej hej, Nuu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för att sätta Slalom i skallen på lille krabaten hemma (kan man säjja såhe :angel: )...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hur går det till? Hur bedöms hunden? Vad gör man? Behöver man träna på nåt speciellt inför detta?
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Kimz0r
·
A
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite valpar från min golden hane men måste han ha vunnit jätte mycket då? Ja har varit på en del utställningar och...
Svar
6
· Visningar
872
Övr. Hund Jag har en dobberman hane på snart ett år.. Super go och jätte snäll, och jag undrar lite varför han blis så närgången ibland. Om jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 433
Senast: angelo
·
D
Övr. Hund Har en hund som är 6 år samt en valp på 10 veckor. Båda äter Eukanuba men såklart av olika sort. Nu är problemet att de vill såklart äta...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Tyvärr försvann en intressant tråd för ett par dagar sedan, så jag tar upp ett av spåren från den. Det gällde ansvar etc om man har sin... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 689
K
Övr. Hund Jag har eventuellt tänkt köra in syrrans rottis och undrar om det är någon som använder baksele, svängel och draglinor även till hunden...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Dorro
·
E
Övr. Hund Vovven skrämde nästan ihjäl mig här om dagen! Jag var nere vid sjön med ena goldentiken och hennes 10-veckors valp. När jag släppte...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka