Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Min hund har börjat sticka efter precis alla spår som finns. Hon far runt som ett jehu o är helt okontaktbar. Inkallning är i de fallen...
Svar
19
· Visningar
1 133
Senast: heylan
·
M
Övr. Hund av en lerig, blöt, trebent vovve, som absolut skulle följa med mig hem. :smirk: Jag var på väg till stallet, var tvungen att kliva ut ur...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: mardley
·
Övr. Hund Jag ska försöka hjälpa min kompis att reda ut lite saker och behöver er hjälp. Hon blev i september -05 fodervärd åt en hanhund från...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Denver
·
Övr. Hund Nån mer än jag som har problem med en skvättande hund? Min hane är nu 9 mån. och han har varit rumsren bra länge. men nu har han...
Svar
12
· Visningar
1 452
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Åhhhh måste bara göra en sån här fjortis-tråd :o Vovvan och jag har varit ute och först tömkört unghästen och sedan varit ute med de...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Kia
·
I
Övr. Hund Fästingsäsongen kom tidigt i år. Vårens första kröp omkring på vovven och jag klarar inte av dom. Alltså måste det införskaffas sånt...
Svar
12
· Visningar
2 440
Senast: IrishDraft
·
G
Övr. Hund Hur många här på buke har en Lagotto Romagnolo.
Svar
16
· Visningar
17 981
Senast: iafia
·
Övr. Hund hur blir man uppfödare? Nu pratar jag om att välja en ras och starta en seriös liten kennel, inte bara ta valpar... Hur gör man och...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om "Rottweiler eller Kelpie", där jag skrev att jag är inne på att skaffa ytterligare en hund men... 2
Svar
29
· Visningar
2 278
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det är inte ofta jag startar en tråd men jag "måste" bara få veta om det är någon här på buke som har råkat ut för det här :angel: :D... 2
Svar
24
· Visningar
1 707
Senast: Smulis
·
Övr. Hund upptäckte idag ett begynnande sår i ett av hudvecken vid mungipan på min springer spaniel... :( usch, jag har så dåligt samvete för att...
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: wtf
·
Övr. Hund Om en hund gnäller...ska man ignorera eller säga till? Har försökt att ignorera men det hjälper inte och "tyst" vet han inte vad det...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: liten82
·
Övr. Hund Min hund dricker inte så ofta men när han väl gör det så dricker han otroligt mycket på en gång! I 9 fall av 10 så sitter han och...
Svar
5
· Visningar
4 446
Senast: Vildvittra_
·
Övr. Hund ......orkar inte mera med Wilma, nu har hon varit inlagd igen och dom hittar fortfarande inget fel på henne :mad: . Jag märker ju att...
Svar
16
· Visningar
12 072
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund I veckan som kommer blir det hundliv "hemma på min gata" närmare 1000 hundar tror jag vi bjuda på 8-11 mars Draghunds VM går av stapeln...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: skogstomten
·
Övr. Hund Är det nån som sitter och ser? Jag blir så himla ledsen :cry: Ang. yorkshireterrierna som Hundstallet fick in: "hundarna tystades... 2
Svar
32
· Visningar
2 393
Senast: Websters girl
·
N
Övr. Hund har som förhoppning att kunna ta med voff ut på joggingtur framöver. Men alla försök hittils har gått åt helv*te =( Så fort man börjar...
Svar
9
· Visningar
3 903
Senast: Websters girl
·
D
Övr. Hund Nu ska jag ställa ut mitt lilla busfrö den 17 maj i Västerås. Jag har en siberian husky som då kommer att vara 13 månader. Vad...
Svar
1
· Visningar
1 971
Övr. Hund Jag hade för inte så länge sedan en diskussion på vovve.net om vikten av att hunden kan några grundläggande kommandon. Jag fick en del...
Svar
13
· Visningar
1 040
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Nu har rottisen blivit 7 månader och en mycket duktig tjej men börjar bli stooor! Gillar min obäddade säng...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka