Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Är i valet o kvalet. Funderar på att införskaffa en ny liten familjemedlem.. men vet ju inte riktigt vad som passar mig o vad jag vill...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Råttan
·
E
Övr. Hund Hoppas ni inte börjar bli trötta på sådana här trådar... Jag har tittat runt lite och inte riktigt fått svar på just min fråga med krav...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: cilvia
·
M
Övr. Hund Ni som har en "liten" eller "mindre mellanstor" hund - vad orkar de hänga med på? (Under förutsättning att hunden är vältränad och i god...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: panaccea
·
T
Övr. Hund Måste bara få visa mina underbara amstaff vappisar som nu är 7 veckor... Om 1 vecka flyttar dom.. :( Men gudomligt söta är dom...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Någon som har en shiba och vill dela med sig av sina erfarenheter. Jag och sambon kanske ska köpa en sån. Jag har haft hund förut, en...
Svar
10
· Visningar
4 495
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Hund Jag har under några års tid sommarjobbat som brevbärare på ett distrikt där det bor väldigt många hundägare (villaområde). Jag är inte...
Svar
11
· Visningar
1 413
Senast: Rie
·
N
Övr. Hund Hejsan! Vi har funderat på att ta valpar på min tik men vi har fått höra lite olika versoner om när man ska föra ihop tiken med...
Svar
2
· Visningar
1 436
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund våran nyopererade hund (öppnad 25 cm på bröstet) påstår att hon har ont i tassen..och det är inte samma tass hon har ont i utan det är...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund fick veta precis att svärfar har varit tvungen att ta bort sin ena hund. :cry: den har betytt oerhört mycket för honom.hunden var en...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: BlondisStajna
·
S
Övr. Hund Jag har sett en hundras för längesen, då det inte var aktuellt med ny hund men nu är den tiden kommen och jag kommer inte ihåg vad...
2
Svar
22
· Visningar
4 455
Senast: Sentenced
·
A
Övr. Hund Hej!! Vore kul att höra om det finns någon mer leonbergerägare här? :) Jag är helt ny på formet så jag har ej hunnit skriva nån info...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Ammi_L
·
B
Övr. Hund Går nu på valpkurs med mammas pyrre. I kursen har vi en "problemhund" han trissar sig själv och när han blivit för uppspelt börjar han...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Håller på att träna vovven att inte skälla på andra hundar och det går framåt. MEN, det finns en tik på gatan som hon inte tål. Så fort...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: marieka
·
Övr. Hund Hjälp! :confused: Vilken ras skulle passa mig?? :eek: :cool: Jag vill ha en hund som är 25-50 cm hög... :d :smirk...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: unki
·
Övr. Hund jag tror att min pojke har blivit sjuk :( det kommer grönt slem/snor från hans nos ibland... ska ringa vet. så fort jag kan img...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Manzana
·
D
Övr. Hund EN stallkompis berättade igår om en granne till hennes bror som hade köpt en chihuahua korsning. Men har ni hört ngt värre än detta??? -...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: Mammadutt
·
M
Övr. Hund är det ngn mer än jag som tycker dom här är såå söta? dom flesta hundar är söta när dom är valpar men dom här är ju söta livet ut:)
Svar
1
· Visningar
806
Senast: MangoLinda
·
R
Övr. Hund Just nu ligger vovven och låter "mmm...vaff....mmm...iff...mmm" i sömnen :love: Kan det bero på att han drömmer nåt? Eller drömmer...
Svar
9
· Visningar
1 314
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Som jag hittade här på buke under övriga djur: "Sköldpadda, grekisk, säljes el. bytes mot hund, ej äldre än 6 mån. måste vara...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: Icka
·
T
Övr. Hund Och vi är så fruktansvärt glada! Jag har varit inne på det här forumet och läst en hel del genom åren medan jag drömt om en egen liten...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp