Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Såg nu på min lilla kille att han har som två små svullnader i huden, nästan som nåt insektsbett. Stora som en halv lillfingersnagel...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Ni som har erfarenhet av hundpensionat, behöver hunden "inskolning" som dagisbarn typ? Är det ok för en hund att bara dumpas av på ett...
Svar
8
· Visningar
3 123
M
Övr. Hund vet ni hur riskfyllt det är? Min hund har blivit det flera gånger och ska antagligen bli det imorgon igen. Jag känner riktig olust att...
Svar
4
· Visningar
1 206
K
Övr. Hund vandrade min älskade tjej över regnbågens bro. :cry: :cry: :cry: Vila i frid mitt hjärta!
Svar
16
· Visningar
1 305
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Åh, så trött på när Troja drar iväg! Vad ska man göra egentligen? Hon lyssnar inte när vi ropar och drar in på folks tomter häromkring...
2
Svar
29
· Visningar
4 280
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Snabb fråga! Hur många veckor ska valpen vara minst när man tar hem den från kenneln? (Osams med sambon) :D
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Gry
·
Övr. Hund Vad finns det för tips när man ska klippa klorna på sin hund? Vår hund var det inga problem med innan,men en dag råkade jag klippa för...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 533
Senast: MDusty
·
P
Övr. Hund Ja i morgon bitti bär det av till Borås och ännu en ny utställning. Sist plockade min ögonsten hem 4 rosetter. :love: Får så hur många...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: knyttet
·
G
Övr. Hund Igår kom dagen vi alla fruktat. Våran golden blev så dålig att vi var tvungen att avliva henne. Ingen kan förstå hur saknad hon är och...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: glimmie
·
Övr. Hund Nu kommer jag med en fråga som kanske låter som en typisk "snorungefråga" eller nåt sånt... men nu är det såhär att man kanske ska få en...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: annaoeddie
·
Övr. Hund Precis hemkommen från djursjukhuset efter ett akutbesök pga halt hund känner jag mig fullkomligt rådlös och sitter här i soffan och...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: SaraMara
·
W
Övr. Hund Eftersom Wickid vill se bilder av söta småknubbiga valpar med väldoftande valpmagar tycker jag vi ni kan hutta fram era bästa valpbilder...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 919
Senast: Qvip
·
O
Övr. Hund Våran lilla pudeltik har på sistone börjat få anfall då och då, kanske 1 gång i månaden om inte mindre? Det börjar med att hon skakar...
2
Svar
22
· Visningar
2 426
Senast: Halvblodshasten
·
Z
Övr. Hund Ville bara tala om att min lilla valp är nu en hel vecka gammal. Blev lite förvånad och kanske besviken när mamma Pyret bara fick EN...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: zeraphina
·
T
Övr. Hund hej alla! Har en tik som är dräktig i 6:e veckan nu, hur mycket motion behöver hon ha?? Hon tycker det mesta är jobbigt just nu, pga av...
Svar
2
· Visningar
5 967
Senast: zeraphina
·
S
Övr. Hund Var har ni valpen de första nätterna när den är nyinflyttad innan den börjar känna sig som hemma? I sovrummet eller i "sin" egna säng...
Svar
12
· Visningar
1 005
Senast: Moniq
·
Övr. Hund En kompis till mej har precis gått och skaffat sej en 1 år gammal blandras hane. Korsning mellan rottweiler, dobermann, amstaff och...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Två "fyllehundar" var fastbundna invid en trapp mitt i stan. De kastade sig emot folk som helt oväntandes kom upp för trappan, skällde...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: replica
·
Övr. Hund Är hundvakt över helgen och har alltså helt plötsligt inte bara en utan två stora irländska setter-hanar att försöka lugna... Till...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: martha
·
Övr. Hund Några bekanta till mig har precis köpt två blandrasvalpar. Hela köpet tycker jag är helt vansinnigt. Men det är inte det jag undrar...
2
Svar
28
· Visningar
1 979
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp