Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vi får hem vår lilla hane i sommar o han ska heta något på N. svårt att hitta på, det enda förslaget vi har så länge är nixon :smirk...
Svar
5
· Visningar
1 890
Senast: CallMeAce
·
A
Övr. Hund Med en massa fina bilder på massor av hundar :p Välkommna att titta ;) "Musses" hemsida Arriyad Mostaqell
Svar
1
· Visningar
752
Senast: unki
·
J
Övr. Hund Blir man inte så härligt super gla när solen skiner !! ooo i dag skall jag bara ut med han en lång runda. inte nog med det så träffar...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Usch ja har misslyckats.. Till saken iaf, vovven som nu är 7 månader. De går inte å lämna honom 2,3,4 eller 10 minuter.. De blir kaos...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund I mitten på förra veckan blev två pudlar (en mellanpudel och en dvärgpudel) stulna utanför en mataffär på Kungsholmen i Stockholm. Så...
Svar
18
· Visningar
1 377
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund Har precis fått reda på att man SKA :angel: betala moms på en hund som man köper i Norge (vid införsel till Sverige alltså). Hur har ni...
Svar
6
· Visningar
4 634
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Exakt hur stor är den utställningen?? Själv är jag inte så intresserad av utställningar, och läser inte "Hundsport" längre. Surfade på...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Thelma
·
H
Övr. Hund Min lilla tös var ute och sprang lite mer än vad hon är van vid igår, och idag så skrek hon till och ville inte röra sig när vi fick...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Svensson
·
B
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/Buzzigge/kollage/17 En fin bild på min lilla snutta. Alltid pigg och glad... full fräs bara. :banana: :banana...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Hund Då kommer vår hund hem till oss!!!! Jag längtar snart ihjäl mig! Ska bli så kul att äntligen köpa vovva!
Svar
7
· Visningar
869
Senast: LoveRindi
·
S
Övr. Hund Hej, alla hundvänner! Jag har en 13:årig liten tik som nu den senaste månaden gnäller typ hela tiden. :( Jodå, jag menar verkligen hela...
Svar
6
· Visningar
1 404
Senast: Dean
·
Övr. Hund Jag måste ju ha världens klokaste hund... :p(ursäkta min blyghet) men jag har ju nångån berättat om min vackra hund och i hans ungdom...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: jimmi
·
Övr. Hund Jag har försökt filma min odåga lite. Eller jag har inte filmat så mycket, mest sambon :cool: Ni får gärna titta in och säga vad ni...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: Aliide
·
Q
Övr. Hund Har en tik på 7 år som efter ett hundbråk har ett ärr precis på armbågen, en rund kal fläck ca 1,5 cm, som en förhårdnad. Det har hon...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Zaga
·
J
Övr. Hund Hejsan! Visst måste alla djurägare, det vill även säga hundägare ta sig igenom hundens trotsålder. Men detta vare då droppen... :mad...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: knoppan
·
M
Övr. Hund Idag när vi ätit middag, lämnade jag köket med resterna kvar på bordet för ett ögonblick, Fick höra konstiga ljud därifrån, tittar dit...
Svar
5
· Visningar
7 707
Senast: Ferrari
·
D
Övr. Hund Jag kommer just från min lunchprommenad med jyckarna i parken. Jag låter dem alltid leka och hoppa runt i parken men håller dem under...
2
Svar
24
· Visningar
2 466
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Helt underbart :rofl: http://www.boreme.com/bm/JUL03/a/m_clever_dog/fr.htm
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund jag hade en utställningsschäfer eller en bruksschäfer! :) :p Och vad svarar man????? :confused: :confused: :confused: Jag har en...
2
Svar
28
· Visningar
2 571
Senast: ch791022
·
E
Övr. Hund Är det någon som vet hur den Ungerska vizlsan är som hund... både när det gäller jakt och sällskap?
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Real_Life
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp