Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Q
Övr. Hund Underliga \"hundmänniskor\" Har ni sökt hjälp av någon hundkunnig människa, tränare, instuktör, som inte alls haft samma uppfattning av...
Svar
13
· Visningar
1 940
Senast: Qvip
·
Övr. Hund Du vet att du är en hundmänniska när.... 1. Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har...
Svar
10
· Visningar
1 017
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu har tiken börjat löpa å min lillkille är tydligen könsmogen :eek: Va inte planerat lr beräknat till förens TIDIGAST nästa månad...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Som blivande förälder och hundtokig så har funderingar kring lämpliga hundraser poppat upp i mitt huvud. Challe börjar bli gammal, men...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Milosari
·
I
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra! Jag vill ha en egen hund men mina föräldrar vill inte, de skyller på att "det går inte att åka på...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Moniq
·
M
Övr. Hund Har lite frågor till er som har vallhundar. Planerar att skaffa en hund att valla kor med. Vad har ni för erfarenheter vilken ras som...
Svar
13
· Visningar
2 995
Senast: Marie_C
·
W
Övr. Hund Har precis anmält mina två hundar till lilla sthlm. Upptäcker nu på den ena (äldre) hundens vaccinationsintyg att senaste valpsjuke...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Wishes
·
Övr. Hund vi får hem vår lilla hane i sommar o han ska heta något på N. svårt att hitta på, det enda förslaget vi har så länge är nixon :smirk...
Svar
5
· Visningar
1 896
Senast: CallMeAce
·
A
Övr. Hund Med en massa fina bilder på massor av hundar :p Välkommna att titta ;) "Musses" hemsida Arriyad Mostaqell
Svar
1
· Visningar
754
Senast: unki
·
J
Övr. Hund Blir man inte så härligt super gla när solen skiner !! ooo i dag skall jag bara ut med han en lång runda. inte nog med det så träffar...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Usch ja har misslyckats.. Till saken iaf, vovven som nu är 7 månader. De går inte å lämna honom 2,3,4 eller 10 minuter.. De blir kaos...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund I mitten på förra veckan blev två pudlar (en mellanpudel och en dvärgpudel) stulna utanför en mataffär på Kungsholmen i Stockholm. Så...
Svar
18
· Visningar
1 382
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund Har precis fått reda på att man SKA :angel: betala moms på en hund som man köper i Norge (vid införsel till Sverige alltså). Hur har ni...
Svar
6
· Visningar
4 641
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Exakt hur stor är den utställningen?? Själv är jag inte så intresserad av utställningar, och läser inte "Hundsport" längre. Surfade på...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Thelma
·
H
Övr. Hund Min lilla tös var ute och sprang lite mer än vad hon är van vid igår, och idag så skrek hon till och ville inte röra sig när vi fick...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Svensson
·
B
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/Buzzigge/kollage/17 En fin bild på min lilla snutta. Alltid pigg och glad... full fräs bara. :banana: :banana...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Hund Då kommer vår hund hem till oss!!!! Jag längtar snart ihjäl mig! Ska bli så kul att äntligen köpa vovva!
Svar
7
· Visningar
871
Senast: LoveRindi
·
S
Övr. Hund Hej, alla hundvänner! Jag har en 13:årig liten tik som nu den senaste månaden gnäller typ hela tiden. :( Jodå, jag menar verkligen hela...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: Dean
·
Övr. Hund Jag måste ju ha världens klokaste hund... :p(ursäkta min blyghet) men jag har ju nångån berättat om min vackra hund och i hans ungdom...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: jimmi
·
Övr. Hund Jag har försökt filma min odåga lite. Eller jag har inte filmat så mycket, mest sambon :cool: Ni får gärna titta in och säga vad ni...
Svar
11
· Visningar
991
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp