Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Har funderat på detta med spårning och jakt m.m Vilka raser används oftas till vad? Stövare används ju oftast till att spåra upp...
Svar
7
· Visningar
1 834
Senast: KaZa
·
P
Övr. Hund Japp, nu har jag bokat en liten schäfervalp! :love: Är så glad så jag nästan lyfter från stolen och flyger iväg! :banana: Den lille...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: puman_22
·
A
Övr. Hund Tidigare idag, så ställde en tjej en fråga om vilken hund hon skulle skaffa som första hund.. Någon föreslog då Saluki, skrev att dom...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: Petronilla
·
T
Övr. Hund Hej! Vi är en familj som nu är fullt upp med att hitta den rätta rasen. Vi funderar på Dvärgschnauzer, Boxer men även Bordercollie har...
2
Svar
25
· Visningar
2 418
Senast: Juvelflickan
·
M
Övr. Hund Är det nyttigt att ge hunden potatis eller är det något man bör undvika??
Svar
1
· Visningar
806
Senast: snurran
·
S
Övr. Hund Har du en "Sheltie"? Vet du ngn som har en? Hur är den till temperamentet? Lättlärd? Egensinnig? Vill veta! Sara :banana:
Svar
10
· Visningar
1 604
Senast: Dragonfruit_
·
Övr. Hund damn! nu har jag fått reda på eftersom min hund är "blandras" får vi inte tävla i spår, och jag är inte så säker på att klubben víll ha...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Clintan
·
L
Övr. Hund Hejsan alla lyckliga hundägare! Jag har planer på att skaffa hund någon gång i framtiden.(1 år) Nu har jag lite frågor till er. Vad har...
2
Svar
21
· Visningar
3 299
Senast: Clintan
·
Övr. Hund på internet...? tips! jag letar efter en sele som är "rund" fram, alltså inte har en bröstrem över bogen (typ dragsele fram), men de...
Svar
17
· Visningar
1 396
Senast: kpist
·
Övr. Hund Nån som vet om det finns collie kennlar/uppfödare som föder up collies i närheten av Borås/ Göteborg? Skulle bli väldigt glad för...
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: yackie
·
Övr. Hund varför får man inte ge potatis till hundar? Blir dem förstoppade? Är det rå som är farligt, eller gäller det i vilken form so m helst?
2
Svar
24
· Visningar
9 899
Senast: Clintan
·
C
Övr. Hund Detta har ju anknytning till vissa trådar som varit uppe tidigare. Någon som provat? Någon som tror något utan att ha provat? Jag är...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund I helgen fick jag veta att dom som jag gav min förra hund till för drygt tre år sedan kanske inte kan ha kvar henne. Jag berättade för...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: ChristinA
·
M
Övr. Hund Vi har stött på ett problem med ensamhetsträningen... Valpen (snart 4 mån) har inga som helst problem att vara ensam om jag stänger in...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Nenne1
·
W
Övr. Hund Den här hittade jag på Vinthundsklubbens hemsida :love:. Hoppas inte upphovsmannen misstycker... :crazy: :D Får mig att sakna min...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: jimmi
·
Övr. Hund Hur \"tätt\" har ni emellan era hundar? En god vän till mig skall para sin tik. Hon är drygt året. Tanken är att en tikvalp skall...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: hoppsann
·
P
Övr. Hund Har en liten Rottis valp på 6 månader som några gånger rullat sig i bajs. Om det varit andra hundars bajs eller om det kommit från något...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Kilauea
·
H
Övr. Hund Jag har en hund här på besök, som reagerar väldigt starkt på tillsägelse, så om jag säger till MIN hund så tar den andra hunden åt sig...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund i ett hund "slagsmål" Min ena hund har en tendens till att INTE ge sig i första taget och hon är envis som synden. Jag brukar inte...
Svar
14
· Visningar
4 115
Senast: Nenne1
·
F
Övr. Hund Vilken färg blir det troligast på valparna om man parar en rödbrun och en tan färgad?
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp