Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Vi har precis börjat gå ut och gå med en jätte härlig hund. Han är dock lite rädd för främmande människor i början. Igår liksom idag...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: glimmie
·
B
Övr. Hund Vi var hemma hos min kompis idag och åt middag, drack lite cider/vin och umgicks. Xanti vart kär direkt! Hon smörade, lekte och...
2
Svar
25
· Visningar
2 414
Senast: Stollan
·
F
Övr. Hund Min sambo har en två årig Doberman hane, denna är hemma världens goaste och sociala hund. En riktig kelgris som gärna ligger i knä när...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Vår hund har på senaste tiden blivit aggressiv mot barn. Hon har nafsat efter dom och varit allmänt dum. Så sent som förra sommaren så...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Vi har precis fått hem vår nya hundvalp, åtta veckor!! Hon är så himla underbar! Ville bara säga det...!!
Svar
1
· Visningar
757
Senast: LabeRt
·
Övr. Hund Gah jag håller på att bli galen! Har skrivit upp lite namn men hittar fortfarande inget som jag gillar till 100%. Ge mig lite hundnamn...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Aliide
·
E
Övr. Hund Hej! Är det ngn som har chow chow här och kan mkt om rasen? :confused:Och förresten hur uttalar man chow-chow? Chau- chau eller...
Svar
2
· Visningar
1 334
Senast: Elvis
·
S
Övr. Hund Mamma går i pension nu i mars och är sugen på att skaffa en hund som sällskap. Hon har haft 2 st shetland sheepdog förut men hon tycker...
2
Svar
26
· Visningar
2 264
Senast: jontemyra
·
Z
Övr. Hund Har under flera år mött en ensam hund på mina hundpromenader. Han har alltid gått undan när man närmar sig honom och sett ut att vara i...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: jontemyra
·
H
Övr. Hund Vi har allergi i familjen Villka är det som är så kallade allergi hundar?
2
Svar
22
· Visningar
12 117
Senast: LabeRt
·
E
Övr. Hund Är det svårare för hunden att spåra i snö ? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund hur funkar hund dagis? och hur mkt kostar det cirkus per h? är medveten om att det är olika på olika ställen, men på ett ungefär?
Svar
1
· Visningar
696
Senast: kpist
·
T
Övr. Hund Collie & heleforskorsning? vad tror ni om denna korsning? Har en bekant som har en collie tik som tjuvparat sig med en heleforshane...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: mimmipigg
·
C
Övr. Hund Jag har hela mitt liv drömt om att ha hund men pappa har sagt blankt nej.Först ville jag ha en schäfer för att mormor hade det..lite...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: Camarotheking
·
A
Övr. Hund Va gör ni med era hundar på nyår? för att hålla de lugna och så? Våran lilal hund e hur nervös som helst så man tror nästan att han...
Svar
13
· Visningar
1 120
Senast: Zewz
·
Övr. Hund kollar runt lite och ser att en kennel jag haft ögonen på har parat nu i veckorna, tiken och hanen såg skitfina ut.. Självklart började...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: kpist
·
B
Övr. Hund Hej! Jag undrar vad priserna för labrador, golden och berner sennen brukar ligga på. Jag och sambon går nämligen i hundköpartankar och...
Svar
2
· Visningar
5 485
Senast: semlis777
·
M
Övr. Hund Nu har vi bekantat oss lite med nye familjemedlemmen - kolla in dessa tassar alltså ;) Just nu bara 6 veckor gammal. Inget är som...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Clintan
·
Övr. Hund I februari förfrös sig hundarna när de var på rymmen. Doris förfrös tuttar och tassar och Ester förfrös tassarna. Veterinären trodde att...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Icebabe_1
·
E
Övr. Hund nånn som har en Berner Sennen här..? :angel: Älskar bara den rasen.. har två berner tikar nu. En på 10 år o. hennes dotter på 7 år...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp