Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hur går det för era telingar nu under nyår? Storasyster i vår familj är helt van vid båda raketer och smällare. Hon tittar upp i luften...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 726
Senast: LIA
·
F
Övr. Hund ...när hon leker i sin älskade snö... http://community.webshots.com/photo/94612478/107479996nPXhuL sen bläddrar man med pilarna uppe...
2
Svar
23
· Visningar
1 770
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund :confused: Hon fullkomligt älskar raketerna, fick gå ut med henne precis vid tolvslaget (alla andra gick ju ut, och hon ville inte va...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: crazy
·
S
Övr. Hund Här är min blandras tjej. Hon blir 3 år i mars och heter Skrållan ! Någon vecka gammal Precis hemkommen (8 veckor) 7 Månader...
Svar
7
· Visningar
866
Övr. Hund När jag var i stallet idag luffade det omkring en söt liten drever där. Trodde först det var nån i stallet som hade med honom, men det...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Min goldentik har 2-´3 stycken fettknölar på ryggen. Någon annan som fått´veta nått om det här ska man röra dem? eller bara låta dem vara`?
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Ska iväg och titta på en valp imorgon. Kommer troligtvis bli så att den lilla valpen kommer att komma hem till mig inom en snar framtid...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: claraswe
·
G
Övr. Hund Jag satt och kollade på några hundar på SKKs hunddata och såg att en hund hade på utställning fått Rapporteringskod: A! Jag är lite...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Hej behöver lite hjälp utav er duktiga hundmänniskor. :) Jag ska ju få ta hem min lilla goa valp nu den 7 januari. Samma datum som hon...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: cleo02
·
Övr. Hund Är det nån här som har erfarenhet av en hund som blivit tvärt döv? Vår hund har under hösten helt plötsligt blivit jättedöv, han hör tex...
Svar
10
· Visningar
1 481
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Gud va trött jag är på oseriösa valpköpare. Vet inte hur många som har ringt och verkat jätteseriösa, men sen när jag har pratat med...
Svar
15
· Visningar
1 576
Senast: Meibla
·
B
Övr. Hund hej jag har en hundvalp som är 10 månader. hon är mycket störig. så jag undrade om ni kunde hjälpa mig med att lungna ner henne jätte...
Svar
15
· Visningar
1 190
Senast: Vaccan
·
C
Övr. Hund Någon som vet vilken helg den är?
Svar
3
· Visningar
724
Senast: mannes
·
Övr. Hund Ihh.. snart (ibörjan på Januari) ska jag lämna över handpenningen på vår valp. Jag går omkring som en gravid kvinna i väntan på bebisen...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/16 tolv år gammal http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/15 fyller fem år IDAG
Svar
8
· Visningar
806
Senast: FiaOchSaffe
·
Övr. Hund Vad gör man egentligen om ens hund fått i sig små resp. stora mängder choklad? Eller om man bara MISSTÄNKER att hunden kan ha ätit det...
Svar
14
· Visningar
1 581
Senast: Niki
·
M
Övr. Hund för o gå rakt på sak: blåbärssoppa har blivit attackerad av en kåt rottweiler :crazy: försökte sätta på henne, massa massa kilon som...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: missPetra
·
Övr. Hund Satt här och funderade på omjag skulle skaffa hund. Har lite funderingar, hur gör ni när ni måste fara bort typ en dag eller dyl. och...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Lena
·
B
Övr. Hund Det är så att min golden-hane har kliat sig i sina öron jättemkt dom sista veckorna, och så skakar han huvudet väldigt ofta... Jag har...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Vi har idag fått hem våran sötta lilla flick på 8 väcker. :love: Nu undrar jag brukar valp magar va uppsvällda? Henes mage är som en...
Svar
17
· Visningar
1 297
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp