Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur mycket är 2 pounds i kg?
Svar
3
· Visningar
427
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Miss Mandy ar 10 ar, har cancer och jag vet att hon "ar pa vag ut" ... jag borjar bli orolig att hon har ont. Mandy skar tander en...
Svar
4
· Visningar
1 135
Hundhälsa Gamlingen på 10 år har fått lättare att sträcka sig på äldre dagar. Som den försiktiga själ han är (om man vill va elak är han jäkligt...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min rottiskille på 6 år opererades för diskbråck i L7S1 vid årsskiftet. Operationen gick bra och han har full rörlighet, svansen orkar...
Svar
4
· Visningar
3 805
Övr. Hund För att starta ännu en tråd om ett ämne som varit uppe förr.. passivitetsträning! Trodde jag hade koll men har insett att jag har svårt...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Över sommaren insåg jag att vår hund nog hör till kategorin äldre hundar. Jobbigt! Han är en blandras, väger ca 18kg, och är drygt 11...
Svar
17
· Visningar
1 162
Senast: Aviello
·
Övr. Hund Är det skillnad på helg och vardag? 2
Svar
32
· Visningar
15 192
Senast: snorp
·
Övr. Hund Jag vet att det finns oräkneliga trådar om detta, men men. Valpen är nu 14 veckor. Hon är nästan otäckt intelligent och lättränad...
Svar
1
· Visningar
1 739
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Idag träffade jag och min fyra månader (+ en vecka) gamla sheltie hans uppfödare och hans syster. De är lika gamla eftersom de är från...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Takire
·
Övr. Hund Med en ny valp i en större stad blir trafikvett en av de viktigaste grejerna att få ordning på. Varje gång vi ska gå över en gata...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Kimmya
·
Övr. Hund Jag är väldigt sugen på att dra på vandring (tänk långhelg) i någon naturskön miljö (jag gillar både fjäll, skog och övriga "öppna... 2
Svar
24
· Visningar
2 257
Senast: Miao
·
Övr. Hund Uppfödare! Hur vill ni att era samtal med valpintressenter ska gå till? Tänker på de första telefonsamtalen främst. Jag har pratat... 2
Svar
30
· Visningar
2 269
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Mina hundar har slickat mycket på sina framben på sistone. På "överarmen" så att säga. Jag blir misstänksam. Billy har alltid (?) haft...
Svar
9
· Visningar
13 785
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Tror min valp verkar gilla att ställas i fristående mer än när jag ska vara och peta på henne, förstår henne haha! Saken är, hur lär man...
Svar
11
· Visningar
836
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Min hund gick bort i magomvridning i fredags. Det var något utav det värsta som jag har varit med om någonsin! På bara 2,5 timme var han... 2
Svar
21
· Visningar
2 514
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Jag lekte lite med min valp (lite över fem månader) som har haft både sina nya huggtänder och sina gamla kvar samtidigt. Ena tanden...
Svar
4
· Visningar
2 733
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Rubriken jag helst aldrig hade skrivit... Nåja. Får dåligt med hjälp från annat håll så testar här. Prövotid: "låneavtal"avtal och...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Lenis
·
Hundavel & Ras Vänder mig till er som ställt ut och sparat lappar :) Grejen är att jag ska gå kennelklubbens kurs i anatomi och bedömning nu i slutet... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 634
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Det verkar som att Tonto inte riktigt håller för Patrullen. Lite olika saker har nu fått mig att besluta att vi lägger det på hyllan... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 267
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Bakgrundsinfo; Jag har haft en väldigt väl fungerande flock på 1 norfolkterrier och 2 phaléner. Senare kom även sambons labbe in i bilen...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Bismark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka